Elikkä laittaakaa kommentteja tälle kysymykselle!! Itse olen sitä mieltä että ois pitäny tulla 4 poikaa.......
--
Jackson on kuin apina
--
Rene on pelkkä munien hiplaaja
--
Ari (vai mikä se nyt olikaan) on hirvee!!!!
--
RONI RULETTAA!! - mut miks sen piti tippua?
Mitä mieltä pojista??
6
815
Vastaukset
- sutku.
koska se oli liian samanlainen ulkonäöltä ja lauluääneltä ku Rene, että toisen niistä "samanlaisista" piti tippua, ja pikkulikat on tykästyny enempi Reneen joten kaikki äänesti sen jatkoon ja Ronnie sai lähtä.
- bunny84
Voi sua!
Mitä samaa on ronnien ja renen äänessä ulkonäössä..
vastaus: Ei mitään! Ronnie on miehekkäämpi ja todella persoonallinen saundi, ei ihme rokkipändissä kun on ollut!
Rene laulaa pahasti nenään.. söpöhän se on ja esiintyä osaa, mut ei mua vakuuta laulullaan, toisaalta renellähän on äänenmurros meneillään ;p *nauraa*
jackson on ihan ok:n näkönen
ari on söpö
ronnie näyttää ihan homolt onneks tippu
rene on parhaimman näkönen ja rulettaa =) onneks ei tippunu- fantsua hei
Ei epäilystäkään.
- ;)!
Jackson on hel**tin seksikäs, liikkuu kyl vähän ku apina et vähän vois rajottaa:o)
Rene on hyvännäkönen ja kiva kattella:D mut siit saa sen vaikutelman et on vähän blondi...
Ari on sulonen! - mitä neitejä
ei jumalauta mitä homoja... "jee-jee-jee"...ja ne on oikiasti ihan perseestä muutenki
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan2014355Oulaisten vaalit, hyvä alku mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus33476- 2443418
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.792355Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va851993Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391619- 1401310
- 151258
- 481218
- 991141