Tappiota samaan tahtiin kuin viime vuonna. Täyttääkö jo huijauksen kriteerit tämä rahankeruu tuottajilta ja työntekijöiltä täysin kannattamattomaan bisnekseen?
Kuusamon juusto
7
1331
Vastaukset
- matuska3
Minusta siinä Touhussa ei ole enää päätä eikä Häntää. Kyllä se Pitäis Olla tavaraa silloin kun sitä Kysytään. Kyllä siinä on jossain muussa nyt vika. Voi, voi,
- omamaamansikka
Vaiha oltermanni paimenpoikaan.
Myynnin volyymi ei riitä tuloksen tekemiseen. Varsinkin Kuusamon asukkien pitäisi ostaa juuri kuusamolaista juustoa, se on kuitenkin iso työllistäjä Kuusamossa, työntekijöitten verotuloja tulee Kuusamolle, kulutus Kuusamoon ja kiinteistöverot päälle. Sama saarna pitäsi sanoa kaikille suomalaisille.- Kuusamoon
Lidlissä Hermanni -kermajuusto on Kuusamon meijerin tekemään. Hinta alle 6 euroa.
- Työtön
Ei työllistä minua. Ostan siis juustoni mistä sattuu milloinkin huvittamaan.
- Anonyymi
Kuusamoon kirjoitti:
Lidlissä Hermanni -kermajuusto on Kuusamon meijerin tekemään. Hinta alle 6 euroa.
HERMANNI, Erittäin hyvä mieto juusto ja erottuu edukseen merkittävästi Oltermannista! Miksi LIDL'n kaupasta loppu?
Oltermannia yritetään tuputtaa. Ilmeisesti on itse noudettava Kuusamosta?
- Pölöjä Poeka
Toimarille vaan pari donaa lisää liksaa kuussa,kyllä se siitä autuus tulee ja rahahanat aukeaa.
- Anonyymi00008
Ostin S-marketista kotimaisella nimikkeellä olevaa Edam juustoa.Voin sanoa että,on paljon parempaa kuin Valion edam juusto. Kun paketin aukaisi,niin se yuoksukin oli juuri sellainen millaiselle edam juuston täytyykin tuoksua. Ah, se maku sitten,aivan ihanaa,tällaiselle edam juuston täytyykin maistua.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251308
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa289956- 43845
- 33631
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html145623- 38587
- 52551
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244528518Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44501- 107488