Ei ole järkevää, että yrittää pilata toisten päiviä puhumalla pahaa adventismista. Tämä uskonto on silti rakas monille. Mitä luulette tällä saavuttavanne? Minun päivänne monesti pilaatte, mutta ette pysty muuttamaan sitä, että olen silti aina levollinen.
Vastaukset 2
Hei, levollinen, tsemppiä vaan sinulle sinne Savoon ja tri Flinkille myös. Kaikki kristillinen työ on tarpeen ja arvokasta tänä jälkikristillisenä kautena maassamme.
Tuota noin ... sinun mieltäsi tuskin voimme pahoittaa, sillä emme edes tiedä siniusta mitään, että voisimme henkilöön kohdistaa. Toki rekisteröityyn nimerkkiisi joku voisi jotain pilaa kohdistaa, mutta sinähän olet levollisin mielin ja väität rauhaisana pysyväsikin. En oikein tiedä, miten muka olemme arvojasi loukanneet tai tunteitasi.
// ette pysty muuttamaan sitä, että olen silti aina levollinen. //
J.Nasaretilainen ei ollut AINA levollinen. Ei kirkossakaan aina. Toisinaan ruoska heilui kirkossa ja sanan säilä baanalla. Kaikki fariseukset pahoittivat mielensä. Heillekin oli varmasti terapeuttista se, että yksi otti asian PUHEEKSI ...
Luuk. 11:45 :
Silloin eräs lainopettajista huomautti hänelle:
"Opettaja, tuollaisella puheella sinä loukkaat myös meitä."
http://raamattu.uskonkirjat.net/servlet/biblesite.Bible?chp=1&ref=Luuk. 11:1&rnd=1416687868341- On sulla jutut
No sinähän se täällä palstalla olet väittänyt sellaisia "levollisia" asioita kuin että "adventtikirkon jäsenmäärän kasvu Suomessa on valtavaa" ja että "Suomessa on sata tuhatta adventistia"... Voisihan sitä joku vaikka mielensä pahoittaa valheistakin, ajattelepa niin päin!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1082227- 103896
- 66843
- 47808
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???21776Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha518725Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76640- 64625
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23590- 57561