Tytölläni alkoi yhtäkkiä eilen pikku päikkäreiden jälkeen kova kuume muuta oiretta ei oikeastaan ollut paitsi aamusta oli hiukan punaiset posket ja silmä punoitti. Aattelin että silmätulehdusta ja flunssaa. Mutta tänään olikin ihan normaali vähän unissani ja silmistä huomasi että ei energiaa niin paljoa ollut. Onko tä ihan normaalia? Itse iha paniikissa että eihän vakavaa. Onko muilla ollut? Lapsella ikää 2 v 1 kk. Normaalisti on iloinen ja energinen lapsi. Tätä siis vain yksi päivä.
lapsen outo kuume / auttakaa tietämätöntä
auttakaa-86
2
108
Vastaukset
- aloittaja86
*unisempi siis tänään eli väsyneempi.
Ihan on normaalia. Varmaan räkää alkaa valua piakkoin, ei sillä hätää ole. Jos kuume nousee uudelleen ja kestää yli kolme päivää, niin käytä sit lekurissa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818437
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264568- 504128
- 543612
- 513136
- 502880
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262596- 372358
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043