Seiskas oli juttu Katriinasta ja Jacksonista..
Ne oli nähty yökerhossa pussailemassa ja lähtivät yhtämatkaa pois..
Muistaako ketään katriinaa?? Oli popstarsleirillä, mut tippu samana päivänä ku se alkoki.. se oli se pitkä blondi(tosi kaunis), mut nykyään sil on tummat hiukset...
Katriina ja Jackson yhdessä??
bunny84
5
1720
Vastaukset
- no kiva!
aijaaah..
siis se blondi muija, joka tykkäs jazzista!?- chimu
eiks se oo se joka oli siell semifinaali leirillä. Katariina mikkola oli mun mielest sen nimi, mutt en oo varma....
- voivoi
chimu kirjoitti:
eiks se oo se joka oli siell semifinaali leirillä. Katariina mikkola oli mun mielest sen nimi, mutt en oo varma....
toivottavasti ei oo yhessä, koska Jackson on niin namu ja mä haluun sen...
- maija
voin sanoa ei ole... tiedän tarkalleen=)
- jep..
siis ne on kavereita...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 522127
- 622042
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p131561- 621372
- 501339
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41855Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit90727Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118717Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit33688- 40653