Tähön oletettavasti homopainotteisia vastauksia sataa ja joku tiedejulkaisu koko mittauksista joissa oma on se ainoa oikea? Tosin homot seurannu parhaiten toisten kaluja. Itsellä iso terska varteen verrattuna ja esinahka ei ole päällä koskaan eikä pysy. Miten yleinen on tällainen ja onko niitä joilla esinahka on aikuisena päällä, kun olen luullut murrosiän jälkeen kaikilla olevan paljas.. Kertooko tämä siis seisokissa olevan saman..Saako nainen mitään tuntumaa ilman terskan hierontaa?
Esinahka ja tero?
13
371
Vastaukset
- terotin.
Terotin on vain purunvetäjä, ymmärätkö?
Askolla on tero paljaana. Se tiedetään. Ei tarvitse päivittäin ilmoitella.
Jos tero on paksumpi kuin varsi, ja se tero on noin 10 cm paksu, mahtaa se varsi olla ohut.
Kokeile joskus naista ja kysy suoraan, tuntuiko miltään heinäkorren pääsä oleva metsämansikka.
Homopainotteisia vastauksia haluaa vain homouteen taipuvaiset. Missä iässä sinulle kyseinen asia valaistui?- loimkfve
Ihan hirveästi en ole muiden miesten kaluja nähnyt, mutta useimmilla on kyllä esinahka päällä ollut.
- tärsky
Sitä en tiedä, mutta palstaa lukiessa aina näkyy mies toista homottelevan, aivan kuin olisi itseltä pois toisen elämän nainen tai koko tms.. kuitenkin n1,5milj naista vois olla täysikäsiä ja 4-5miljardia jaossa maailmalla ettei kai kateus ja panettelu ketään vie eteenpäin.. varteni noin 5cm leveä ja terska 1,5cm leveämpi..pärjänny olen naisten keskuudessa hyvin ja aloitin mielenkiinnosta kirjoittamaan..
- h-xxxs
Ihmettelen kanssa miksi h-x kiinnostaa niin paljon ja mieluusti alentavasti ottaa kantaa. Miksi ei voi vaan olla kuka mitäkin on ei ihmisiä ole kloonattu ja jos itsetuntosi on heikko niin ole kommentoimatta tietämättömyyttäsi. Voisi päätellä narsistisen luonteesi olevan vaikea ja kommentoimatta tätä mielenkiintoisella nökemykselläsi.
- 20 cm
Normaalisti esinahka peittää terskan kokonaan, se on sen tarkoituskin, toimia terskan suojana. Sulla on tavallista lyhyempi esinahka.
- Mäntä
Niin tai terska niin erottuva ja kulli iso.
- Tero Nuppi
Esa taakse niin saadaan Tero paremmin esiin.
- Molomies
Taas tätä? Kyllä se esinahka peittää aikuisenakin terskan, jos ei ole tullut sellaista kasvuhäiriötä kuin ahdas esinahka. Se hoidetaan yleensä jo nuorena leikkauksella.
Jos tero on koko ajan esillä, niin sen tuntoherkkyys kärsii.- Israel girlie
Jos Tero on esillä, niin se näky on naisten mieleen ja paljaalla Terolla pystyy naimaan paremmin ja pidempään. Paljas Tero on yleensä paljas kokonsa ja erottuvuuden takia. Paljas Tero on kaunis ja hygieninen.
- sissijuustoa
Aivav noin, olen samaa mieltä israel naisen kanssa, mitäs jos on nahkat silmillä viikko kausia niin voi siihen kiinnostus lopahtaa, kun sissijuusto tulee esiin pesemättämyyden ja kusen vuoksi? Onko monelle näin käyny ja jääny ottamatta poskeen?
Huh huh... Luojalle kiitos. Asko se on nyt palannut ja ihan israelilainen tyttöiljä tällä kertaa...
Kun vastaat itsellesi, on se aina niin suloista.
Tuossako on oma hygieniatasosi? Että viikkotolkulla pesemättömänä pidät paksun alakertasi?
Onko monelle käynyt niin, kehtaat vielä kysyä... Olet sinä sälli, sen lisäksi EPELI ja spede...
- terskafani
Mulla esari päällä, paitsi silloin jos olen alasti niin paljastan terskani mitäpä sitä piilottelemaan, on kalu paremman näköinen sillä lailla. Paljas tero on sexikäs ja mitä isompi sen parempi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221691
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161372- 61980
Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329972- 65826
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen78816- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658