Mitäköhän hienoja ruokaravintoloita löytyisi tampereelta mihin olisi hyvä mennä syömään pienen porukan kesken joulukuussa illalla?
Minkälainen on Finlaysonin palatsi tai Astor??
tampereen ruokaravintolat?
25
3016
Vastaukset
- Kokeillut
Jos haluaa syödä hyvin (paremman päälle) ja kaipaa myös paikalta jotakin erityistä tunnelmaa, silloin ehdottoman hyvä vaihtoehto on Bodega Salud. Tekee espajalaissävytteistä ruokaa, mutta myös kunnon pihvejä listalla.
Kävimme paikassa mieheni kanssa juhlistamassa hääpäivää, enkä ole ennen yhtä hyvää juhla-ateriaa syönyt.- kaukoputki
saludin ongelma vain tuntuu olevan elämäänsä kyllästyneet tarjoilijat. niillä hinnoilla luulisi saavan jotain muutakin palvelua kuin tuhahtelua.
salud taisi olla yksi eniten ääniä keränneistä tämänkin forumin "huonointa palvelua tampereella"-äänestyksessä.
- kokeillut
on paikka jota suosittelisin. Saludissakin olen kyllä käynyt ja hyvää on, mutta ehkä vähän yliarvostettu paikka. Näsinneulassa on kuulemma hyvää ruokaa ja onhan sillä rotisseur kilvetkin. En ole sinne nyt uuden omistajan aikana raskinnut mennä kun hintataso on aika huima. Jos menette Astoriin on syytä varata pöytä ajoissa. Finlaysonin palatsi on saman omistajan kuin Astor ja ruoka on tasokasta muutenkin ihan hieno paikka, joten miksei sekin.
- syönyt
ensimmäinen vastaus oli eri henkilöltä. Täytyisi olla tarkempi. Joten vaihdetaan nyt nimimerkkiä. Anteeksi vaan ensimmäiselle.
- ehdotuksia
"Minkälainen on Finlaysonin palatsi tai Astor??"
Astor on Ok, Palatsissa saattaa olla aika hiljainen meininki(?).
Ehdotuksia:
-Tiiliholvi, tunnelmallisten paikkojen ykkönen
-Näsinneula, nykyään erittäin hyvä ruoka
-Coussicca, tasoa & perinteitä
-Salud, ilmeisesti parantanut otettaan viime aikoina - Mä vain
Coussikka
-pieni ravintola, johon pitää varata hyvissä aioin pöytä... Todella hyvää ruokaa. Ei keskustassa.
http://www.coussicca.com/
Huviretki Pinja
-hyvä palvelu, rauhallinen ravintola ja hyvä ruoka
http://www.huviretki.fi/view.cfm?page=ravintola&ravintola=78
El Toro
-hyvä pihvi ja seurusteluravintola
www.ravintolaeltoro.com
Salud
- Joidenkin mielestä saa Tampereen parhaat pihvit
http://www.salud.fi/Indexs.htm - J_K
Astor, Tiiliholvi, Näsinneula, Il Forno, Henriks, hella ja huone. Tiiliholvia pitäisin parhaana vaihtoehtona.
Salud on hieman turhan yliarvostettu ja mitä edellä sanottiin, kävimme työporukalla syömassä, rahaa tuhlaamatta ja tarjoilijaämmä (50v rupsahtanut kurppa) oli täysin elämäänsä kyllästynyt! Tarjoilukaan ei onnistunut, epämääräistä lautasten heittelyä ihmisten eteen. Eipä tule taas pariin vuoteen mentyä pettymään sinne. - mävaan
golden rax koskikeskus tai hämeenkatu oliko 17
SIELLÄ ASUU PARAS PIZZA! Syö ja juo niin paljon kun haluut ja vielä alle 10 oliko 8euroa- sävaan
Golden Raxissa ei todellakaan asu paras pizza, vaan pizza jossa on mahdollisimman vähän täytettä ja joka on mahdollisimman halvalla tehty.
Olen pari kertaa paikassa ollut ja siellä on niin paljon ylipainoisia ihmisiä, että on ehkä parempi pysyä poissa.
Kaiken lisäksi paikassa on jokaisella kerralla joutunut odottamaan jotain hikistä pizzanpalaa sen takia, että yksi kokki ei ehdi kaikkea tehdä nopeasti. Sinänsä ihan taktisesti oikein pistää ihmiset odottamaan ja näin ollen antaa kylläisyyden tunteen nousta. Tulee firmallekin halvemmaksi. - valahtele
Ei kai kukaan mene paikkaan jos tuulipukukansa lappaa pizzaa naamaan kilpaa?! Ei kai...
- Viikinki
Maistuvaa ruokaa viihdyttävässä miljöössä. Samoissa tiloissa on myös baarin puoli.
Hämeenkatu 23, 33200 Tampere
Avoinna - ma-to 11-24, pe 11-01, la 12-01, su 13-21- ilmapiiri
"Aito viikinkiravintola", varmaan niin joo.
- on tehtävä
ilmapiiri kirjoitti:
"Aito viikinkiravintola", varmaan niin joo.
No eipä tähän mualiman aikaan enää todella "aitoja" viikinkiravintoloita löydy, mutta kyllä tuolla viihtyy ja ruokakin maistuu.
- Räkä
http://www.grill.fi/
Frenkkelin aukiolla. Olen käynyt useasti ja menen taas kun pääsen tampereelle, ehkä jo ennen joulua. Toinen missä tykkään käydä on Tillikka, ainakin madeira-kastike on parasta koko maassa. Sisustus on kulunut mutta äärimmäisen viihtyisä.- pisteet
pisteet täältäkin Tillikalle. viihtyisä ja ystävällismielinen paikka ja ennen kaikkea HYVÄÄ ruokaa.
- määppä
Minulle grill oli hienoinen pettymys. Kaikki hehkuttaa sitä, mutta eipä tuo minusta mitenkään erinomainen muihin paikoihin verrattuna ollut.
Samanlaista ja tasoista ruokaa saa mm. Haraldista. - ei hyvä
Toi Grill on täysin ylimainostettu paikka. Älkää nyt vaan sinne menkö, köyhät annokset hintaan nähden ja yleensä tajuttoman hidas palvelu.
- kotoisin
määppä kirjoitti:
Minulle grill oli hienoinen pettymys. Kaikki hehkuttaa sitä, mutta eipä tuo minusta mitenkään erinomainen muihin paikoihin verrattuna ollut.
Samanlaista ja tasoista ruokaa saa mm. Haraldista.Itse käynyt kahdesti ja se riitti. Enää en mene vaikka joku tarjoaisi. Jos joku ei usko niin menkää ja kokeilkaa vaikka annos nro. 22, se on köyhä!
- mieltä
pisteet kirjoitti:
pisteet täältäkin Tillikalle. viihtyisä ja ystävällismielinen paikka ja ennen kaikkea HYVÄÄ ruokaa.
Tillikassa on hyvä ruoka ja meininki. Lisäksi Plevnan oluet tarjolla paljon halvemmalla kuin Plevnassa!
- Herkku
ei hyvä kirjoitti:
Toi Grill on täysin ylimainostettu paikka. Älkää nyt vaan sinne menkö, köyhät annokset hintaan nähden ja yleensä tajuttoman hidas palvelu.
The Grill on Tampereen ravintoloiden trendikkäin ravintola,valittiin juuri 6.parhaaksi. Ruoka on suussasulavaa ja palvelu ripeetä ja ystävällistä.Suosittelen lämpimästi
- Mä vain
Sieltä saa Tampereen parhaat Pizzat ja Pastat.
- hyvä
Joskus 5-vuotta sitten tämä ei ollut kovinkaan hyvä paikka mutta parantanut mielestäni paljon. Ei silti mitään jakoa esim. Napoliin verrattuna.
- Sanna
Finlaysonin palatsi on Hieno ja tunnelmallinen paikka. Tarjoilijat häärivät ymparillä täyttelemässä laseja yms. Ei voi verrata mihinkään Saludiin tai Astoriinkaan. Palatsilla on aika hiljainen ilmapiiri mutta jos porukkaa on vaikka kymmenekin niin eihän siinä muuta sählinkiä tarvitakaan. Olen käynyt pari kertaa ja molemmat kerrat onnistuivat hienosta. Jos menisin kaksistaan mieheni kanssa niin valitsisin esim Astorin mutta porukalle ehdottomasti PAlatsi.
- Tiiliholvia?
Biittaa tunnelmassa kevyesti kaikki Mansen paikat. Magiikka vaan nousee jos vaikka tilaa jotain mikä liekitetään pöydässä.
- Nimetön
itse olen kallistumassa palatsin puoleen...Valmistumisen kunniaksi olisi tarkoitus mennä syömään vähän hienommin..
Meitä olisi kuusi seurueessa, ja yksi on 12-v. Sopiiko ko. paikka tuonkin ikäiselle? Minkälainen on hinta-ja ruokataso?
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 455851
- 485356
- 483728
- 143675
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise963376- 313136
- 592894
- 582746
- 532400
- 381854