Paha adoptioäiti, yliluonnolliset kyvyt

nainen kuunsillalta

olen kolmekymppinen nainen.

Unessani olin alakouluikäinen tyttö, ja minulla oli kaksosveli. Meidät oli juuri adoptoitu pariskunnalle, joka asui maaseudulla, samassa talossa, jossa valvetodellisuudessa kuuluu vanhemmilleni.

Oli sydäntalvi, paljon lunta. Olin veljeni kanssa kahden laskemassa mäkeä. Yhtäkkiä huomasimme osaavamme levitoida, eli laskea mäkeä maahan koskematta. Olimme aivan innoissamme tästä yliluonnollisesta kyvystämme. Nauroimme samalla, kun liidimme ilmassa. Mitä enemmän kokeilimme, sitä enempään pystyimme. Kykymme voimistui sitä mukaa, kun luottamuksemme siihen kasvoi.

Kotona kerroimme vasta löytyneestä kyvystämme adoptiovanhemmillemme. He eivät sanoneet mitään ja heidän katseensa näytti tummuvan vihasta.

Adoptioäidillämme oli mustat, pitkät hiukset ja jäänsiniset silmät. Hän oli kaunis ja kylmän oloinen.

Adoptioäitimme ehdotti, että lähtisimme kävelylle.

Minä kävelin adoptioäidin kanssa, ja veljeni käveli adoptioisän kanssa parikymmentä metriä edellämme lumisella maantiellä.

Yhtäkkiä adoptioäiti kävi kimppuuni. Tiesin, että hän yrittää tappaa minut. Pääsin karkuun.

Olin piilossa lumisessa metsässä. Seurasin sieltä veljeäni, joka käveli adoptioisämme kanssa tiellä. Yritin saada veljeni huomaamaan minut, jotta olisin voinut varoittaa häntä.

Ennen kuin onnistuin, adoptioisämme kävi veljeni kimppuun. Veljeni pääsi pakoon. Ihmettelin, miksei adoptioisämme lähde hänen peräänsä, vaan jäi tielle seisomaan.

Lähdin juoksemaan veljeni luo. Kun veljeni kääntyi kapealle metsätielle, häntä seisoi siellä odottamassa iso, lihava mies, jonka tiesin olevan adoptiovanhempiemme palkkaama tappaja. Yritin huutaa veljelleni, että hän kääntyisi takaisin, mutta tiesin sen olevan liian myöhäistä.

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tulkintaa.

      Hei,

      Jotkut tarinankertojat prosessoivat unissaan juonellisia tarinoita käänteineen, alkuineen ja loppuineen.

      Mielestäni tässä unessa oli kyse mielikuvituksen tuottamasta tarina-unesta, hyvin kokonaisesta kertomuksesta , henkilöineen, taustoineen kaikkineen.

      Ole hyvä,
      kaunista talven jatkoa ja -- kauniita unia!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      140
      6153
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      34
      3738
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      25
      1955
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      18
      1949
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      25
      1768
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1626
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      16
      1542
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      14
      1455
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      18
      1448
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      31
      1365
    Aihe