Hyvä Suomi24 terveyskeskustelun lukija ja kirjoittaja
Voisitko olla avuksi tutkimukselle, jossa selvitetaan terveysaiheisten keskustelujen käyttöä?
Tervetuloa vastaamaan verkkokyselyyn.
https://elomake3.uta.fi/lomakkeet/13429/lomake.html
Tutkimuksella halutaan selvittää, millaisia näkemyksiä Suomi24 terveysaiheisten keskustelujen lukijoilla ja kommentoijilla keskusteluluista on. Oletko saanut hyötyä, apua tai iloa keskusteluista? Miten arvioisit keskustelujen sisältöjä?
Toivon, että kyselyyn vastaavat niin aktiiviset keskusteluun osallistujat kuin sellaisetkin, jotka eivät osallistu Suomi24:n keskusteluun kirjoittamalla vaan enimmäkseen seuraavat muiden kirjoituksia ja kommentteja. Vastaaminen kestää noin 10–15 min.
Kaikkia yksittäisiä vastauksia käsitellään niin, ettei niistä ole mahdollista tunnistaa yksittäisiä vastaajia. Kyselytutkimusaineisto, josta on poistettu kaikki vastaajan tunnistamisen mahdollistavat yksityiskohdat, arkistoidaan Tampereen yliopiston Yhteiskuntatieteelliseen tietoarkistoon.
Kyselyyn voi vasta verkossa 30.11.2014 asti.
Jos sinulla on kysyttävää tutkimuksesta, ole hyvä ja ota yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen [email protected].
Kiitos avustasi!
Ystävällisin terveisin
Sinikka Torkkola
Tutkijatohtori, Tampereen yliopisto
Tukisitko terveysviestintätutkimusta, tervetuloa kyselyyn
2
83
Vastaukset
- Hölynpölyäää
Onpa turhan kuuloinen tutkimusaihe.
Jos ja toivottavasti kun, kyselyyn saadaan riittävästi vastauksia, se auttaa kehittämään terveyvenhuollon viestintää ja lisää ymmärryst'ä terveysviestinnän käyttötavoita ja tarpeista.
Ystävällisin terveisin
Sinikka Torkkola
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1818387
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264558- 504118
- 543562
- 513136
- 502870
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262586- 352288
- 292046
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382043