Kuka on teistä paras ja kuka on huonoin???? vastatkaa please=)eka tytöt,sitten pojat=)
Kuka/ketkä on paras/parhaat...
11
1062
Vastaukset
- Mestari
Minä olen meistä paras ja huonointa en tiedä. Sorry, kun vastasin ekaks vaikka olenkin poika.
- mimosja
mia ja ari! huonoimmat ehkä tea ja rene mutta ei heissäkään oo valittamista. oikeat ihmiset pääsi bändiin.
- ooo
Eeva-leena koska se on seksikkäin
- @,,tia,,@
Mun mielestä tytöistä on paras Mia ja pojista Ronnie vaikka se tippukin.
- Vivian
Moi mun mielestä tytöistä on paras Mia ja pojista Jackson!!!!!!!!!!!!
Moikka!!!!- ....
mun mielest tytöist paras on Mia ja pojist Rene
- minni90
Rene on siks ku se on ni hyvännäkönen ja muijista en tiä..Ne kaikki on jotenki aika ärsyttävii.. Mut jos joku pitäs valita nii sit se Daniela.
- joojoo
Daniela ja Ari
- melina87
Parhaat on Eeva-Leena ja Jackson. Huonoimmat Tea ja Ari.
- minä
Minä oon paras. Kaikki te muut ootte ihan paskoja.
Jos ette usko nii ootte vieläki paskempia.
Jos ootte nii tyhmiä et ette vieläkään uso ni
mä pidätän hengitystä nii kaua et teiän on pakko.
Ja jos tosissas usotte et tää ei ole ironiaa nii
te ootte oikeesti ihan idiootteja.
Aikuste oikeesti. - minä kerron!
RENE HAAVISTO,TIETENKIN!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1082619
- 1072052
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2071583Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41575Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581021
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976