Mulla on siis pitempään ollut ongelma, että seksi on sattunut. tänään tyydytin itteeni kurkulla, sattu ihan vitusti ja lopuks tuli vielä verta pillusta, tarkottaako toi sitä että immekalvo repes? ja jos oon ymmärtäny oikein, ni sen jälkeenhän seksi helpottuu, eikä pitäs sattuu?? Tää on rajottanu paljo mun elämää, ku ei oo oikein huvittanu panna, ku tietää et se sattuu, ni jos joku osais kertoo mulle jotain ni olisin tosi kiitollinen!
Vastaukset 2
- rtyj
se repesi jos vertakin tuli
- azaik
Menikö kipu ohi? Sattuuko yhdyntä vielä? Jos kipua emättimenaukon suulla yleensä klo5,6,7 kohdalla,voi olla vulvodyniaa. Saattaa mennä ohi ihan yhdellä hiivalääkkeellä. Kannattaa koittaa siihen jäi mun yhdyntäkuvut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei3391225Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.4041135- 102915
- 82827
- 78812
- 82756
- 103694
- 50685
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui39680- 37676