Onko oikeus starttirahaan? Jäin työttömäksi ja jos alan nyt ammattimaiseksi sijoittajaksi, mitä minun pitäisi muuta tehdä kun sijoittaa, eli mistä lähden ja mitä yrittämisen aloittamiseen tarvitaan.
Jos tulaa tappiota, 3-4 kk niin saanko ansiosidonnaista pöivärahaa edelliseen tapaan, jos sijoitusyritykseni menee nurin
Alan sijoittajaksi
Aloittaja hmmm
3
176
Vastaukset
- hmmmmmmmmmmmm
Kuule, unohda.
- tervemenoa vaan
Heh heh, se himottu starttiraha on työttömän peruspäivärahan suuruinen, joten tulosi romahtaa ja sitä saa 6kk, eli ala yrittäjäksi vaan, työkkärin väki taputtaa selkään ja nauraa sulle.
- Euro poikimaan
Olen leikillisesti sijoittanut huomattavia summia ja olisin rutkasti voittanut jos se olisi ollut totta, eikä pelkkää laskennallista kokeiluleikkiä.
Sijoitin aluksi 2000e ja vähän ajan päästä se tuplasi ja taas tuplasi, jne. eli hyvä palkka olisi ollut tiedossa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad671252- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että338709- 51661
- 112659
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646- 51638
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76592
- 56584