Täysi nöyryytys 9 päättäreillä

Muistatte varmaan

9 luokan päättäreillä olin juonut liikaa ja olin sammumis pisteessä. Meidän luokan osa tytöistä raahasi minut vessaan, vetivät housut jalasta ja jättivät wc:n oven auki. melkein kaikki näki minut housut kintuissa ja olin illan aikana tullut housuun en tiedä miten ja penikseni oli tietenkin seisokissa. penikseni oli silloin vielä aika kehittymätön noin 8cm seisokissa eikä karvoitusta viellä ollut. Seuraavana päivänä kuulin kun useat kouluni tytöistä kertoivat muille ja näyttivät kuvia mokauksestani ja minun pikkurillin kokoisesta pippelistä ja siitä että olin lauennut housuun koskematta kaluuni. Nöyryyttävin tilanne tai törkeintä mitä kukaan voi tehdä toiselle.

5

975

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seoikeahullumies

Oli sitten trolli tai totta....Tilanne varmasti ahhdistava, mutta so what?! Elämä on 9 luokan jälkeen vasta edessä, tytöt, pojat, naiset, miehet, harrastukset, opiskelu, matkailu, maailma.....miljardi mahdollisuutta toteuttaa itseään ja miljardi miljardia lisää. Itseä ei kiinnostaa yhtään mitä 9 luokalla musta ajateltiin - ei ehkä kovin imartelevaa kun olin ujo- mutta sen jälkeen on maailmaa asuttu 4. llä mantereella, taisteltukin hyvän puolesta pahaa vastaan, naisia ollut liikaa ja hyviä ystäviä matkan varrella löytynyt.

Nuorille paras -ja vaikein sekä todellisin!!!! - neuvo on että itse teet oman elämäsi, oli vanhemmat ja lähtökohta mikä vain. JA kyllä, toisilla helpommat, toisille vaikemmat, joillakin helvetin vaikeat. Silti lopputulos on itsestä kiinni! Suomessa saa opiskella ilmaiseksi mihintahansa ammattiin eikä meillä tajuta sitä-en itsekään. Muualla joutuu maksamaan satojatuhansia jopa koulutuksesta, tai ei ole ollenkaan mahdollista.

Anyway, GO for your life. Sinä määrittelet kuka olet, ei yksittäinen ilta ja sekoilu vaikka se miten hävettäis. Joskus kun ihmiset kertovat mulle vastaavasta, sanon: mieti Brad Pittiä/Angelina Jolieta sun tilanteessa...Hidastaako menoa tai heikentääkö elämänlaatua?! Ne vaan nauras ja ihmiset pitäs hassuna/hulluna/seksikkäänä/hippinä/rappiollisena/alienina, MUTTA ELÄMÄ JATKUU :D

• yhbtegvredcx
    • jfsdlkfjkslgjek

Mitäs joit, life lesson number 1, don't drink.

• Hjoku

Itseltäni on päässyt hirveä kusihätä housuun 9:n (ratikan) päättärillä...

• Hätäyllätti

Monikohan muu on kussuhousuunsa teini-iässä otettuaan vähän liikaa juomista?
      Itselläni kusi tuli housuun ysiluokan päättäreissä. Oon vielä urheilujanuori, jolta vaan kusi pääsi housuun. Onneksi oltiin kaverilla, jotta sain pestyä farkut ja calvin kleinin bokserit. Vanhemmat eivät saaneet tietää.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas
      Kaste
      162
      1107
    2. Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana

Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta
      Kaste
      366
      1077
    3. Ehkä vähän

Rakastunut sinuun
      Ikävä
      47
      993
    4. Sijaiskasteet kuolleitten puolesta

Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j
      Kaste
      373
      989
    5. Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa

Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta
      Kaste
      153
      882
    6. Et taida paljoa

treffeillä käydä? 😆 mieheltä Naiselle
      Ikävä
      85
      778
    7. Martina ja jalkapalloilija2

Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      180
      774
    8. Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion

Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu
      Ikävä
      105
      679
    9. Oikea kaste on syntisten kaste

Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka
      Kaste
      46
      673
    10. Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa

https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto
      Maailman menoa
      212
      664
    Aihe