Dodson&Horrell rehuista!!!

Lilli

Täältä löytyy varmasti dodson&horrell rehujen käyttäjiä joten mitä mieltä olette olleet niistä rehuista?

Mulla on tällänen ex-ravuri, tekee tollasta keskiraskasta duunia (eli harrastehepona) ja olen ajatellut siirtyä tohon Pasture Mixiin. Saisi helposti yhdestä rehusta kivennäiset ym. vitamiinit! Tietenkin kauran jättäisin sitten pois!

Jotenkin se kuullostaa niin simppeliltä antaa vain yhtä rehua josta se saisi kaikki tarpeelliset, eli kertokaa mulle kokemuksia miten teillä päin on toiminut tollainen ruokintatapa? Ja oletteko jättäneet kaurat ihan kokonaan pois?

4

629

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käyttäjä

Moikka!

olen käyttänyt hevosillanin Racingin rehuista progress ja prix rehua ja Dodson & horrellin pasture mixiä ja stroppy marea.

racing prix sisältää kauraa, lopetin sen käytön ex-ravurillani sillä kuumeni liikaa, siirryin sitten progressin käyttöön.

kesällä kokeilin pasturea ekan kerran kun tuttuni poni oli oman ponini ja hevoseni kanssa minulla kesälaitumella ja tuttuni toi omalle ponilleen sekä minun hepoille pari säkkiä pasture mixiä.

ja nyt olen sitten käyttänyt tota ja on ollut ihan hyvä.

mutta niillä on kyllä monia erilaisia rehuja. minä sain rehujen jälleen myyjältä sellaisen luettelon missä on niitä rehuja.

keskiraskasta tekevälle on tosiaan pasture mix mutta myös country cubes, pasture nuts yms.

kannattaa tutustua niihin, esim nuts on hevosille jotka lihovat helposti yms.

mutta kannattaa kyllä kokeillakin. sori jos tuntuu sekavalta selitykseltä mut mä ainakin olen ollut tyytyväinen rehuihin ja hepat on tykänneet syödä sitä :)

• suokki

niin kaurahan luonnostaan on myrkkyä hevoselle. omat hevoseni eivät ole syöneet kauraa vuosiin ja hyvin kulkevat, ovat terveitä ja reippaita.

• heppa hullu

mun mielestä kaura on terveellistä mutta joillekkin se ei sovi mää annan mun hoito hevoselle aamulla ja illalla kauraa. eikä siitä ole haittaa

• heppa rakas

mää antaisin kuivaa tuoretta heinää. en jättäisi kauroja pois. jos vaihtaisit rehut heinään

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      184
      2679
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2407
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1122
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      921
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      67
      894
    6. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      800
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      237
      797
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      283
      767
    9. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      88
      759
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      708
    Aihe