Popstars on säälittävä ohjelma. Ei sitä enää tv:seen kiitos! Olen saanut jo tarpeeksi kärsiä Gimmelistä, Jonnasta, Kanasta, PMMP:stä ja muista surkeista pohjanoteerauksista. Gimmelissä hyvä esimerkki kuinka Risto Asikaisen kirjoittamat biisit ovat syvältä. Niihin tykästyvät vain 10-vuotiaat pennut, teinit ja äärimmäisen huonon musiikkimaun omaavat ihmiset. Jälleen saa tv:ssä nähdä näitä Asikaisen taiteilemia ihania biisejä.. "jee jee". Voiko paskempaa ja naurettavampaa olla. Tytöillä nyt on vähän paremmat kappaleet mutta en niitäkään musiikiksi kutsuisi.
Tähän ei sitten tarvitse minkään säälittävän pissiksen tulla inisemään. Sanoin vain oman mielipiteeni.
Popstars alas!
Mielipiteeni koko paskasta
3
495
Vastaukset
- myöskin kyllästynyt
mä olen samaa mieltä! popstars ykkönen vielä meni kun se oli uus ja outo ohjelma, mutta siitä tulikin Gimmel ja Jonna.. (Jonnakin muutettiin joksikin pervotanssijaksi) ja niistä on saanut kuulla ihan liikaakin :(
Popstars 2 olis EHDOTTOMASTI pitänyt jättää tekemättä! Vielä finaaleissakin esiinyy huonoa laulutaitoa. - ...
Siis miksi te sitten katsotte sitä ja osallistutte Popstarsin keskustelupalstoille jos ette siitä pidä? Silloin kun Popstars alkaa tv:stä niin sulje tv. Joidenkin mielestä Popstars on kiinnostava ja hyvää viihdettä. Ymmärrän kyllä kantasi. Mutta en itse sitten taas pidä urheilusta ja sitä tungetaan joka tuutista. Mutta jotkut(ja kenties useimmat ihmiset) pitävät urheilun seuraamisesta tv:stä. Ihmiset ovat erilaisia, josta seurauksena erilaiset mieltymykset ja mielipiteet.
- mä*
olen täsmälleen samaa mieltä kanssasi nimimerkki: "mitä ihmettä" asia on yksinkertaisesti näin!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062585
- 1072042
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2051570Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41565Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581011
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976