JOULULAHJA VINKKI.

Homelite

Moi!
Haluaisin ostaa lahjaksi miehelleni pumpattavan nuken, mutta millaisen?
Mulla ei ole aiheesta mitään kokemusta ja olen vain selaillut nettikauppojen valikoimia..
Mitä eroa on 14e ja 60e nukella? Mikä olis paras asento jne:D
Auttakaa mua! Mitään 200e nukkea mulla ei oo varaa ostaa, mut minkälaisia nuo halppikset on ja tyydyttääkö ne ketään?;)

6

91

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jhoni shake

      Mikä on lahjasi tarkoitus? Jos etsit miehellesi runkkuvälinettä niin osta Fleshlight. Siitä on paaaaaaaaaljon enemmän iloa kuin mistään vinyylinukesta. Itselläni on Fleshlight STU, jolla voi harjoitella kestävyyttä. Tuollaisesta lelusta on iloa sinullekin...

      Alle usean sadan nuket ovat kaikki onnettomia muovirimpuloita ja laatua alkaa löytyä vasta tonnin paremmalla puolella. Halpiksia ostetaan vain polttarilahjoiksi ja nussitaan umpikännissä puhki.

    • Raimo tietää

      Metsämiehet osaa olla käytännöllisiä. Kun paineista jokatapauksessa täytyy päästä eroon ja jos naista ei ole käsillä niin mies etsii sen miellyttävimmän tavan. Jollekin se on handu toiselle pieni muovipillu ja kolmannelle ihan kokonainen Barbara.

    • kunnontyöntekijä

      Ei h-vetti oo todellista! Millane nainen ostaa miehelleen pumpattavan barbarab?!?! Aloittaja on taatusti taas kaikkea muuta kuin nainen...tai edes parisuhteessa..., palstan vakikirjoittajia koittaen esiintyä jonain muuna.

      • leppäsen sakkia

        Päivän nuoret eivät aikuistu vaan lapsen tasolla he tavoittelevat
        alaikäisiä sekä niiden puutteessa tekopimppejä.


      • Hannu Jahaa
        leppäsen sakkia kirjoitti:

        Päivän nuoret eivät aikuistu vaan lapsen tasolla he tavoittelevat
        alaikäisiä sekä niiden puutteessa tekopimppejä.

        Noin kirjottaa mies joka on maannut useita alaikäisiä poikia 80 luvulta asti


    • anttilaa kynnelle

      Tuntuu paremmalta kuin väljä aito.


      Ostin juuri siksi Fleshlightin, että saa edes joskus lähes normaalin tuntuista pillua. Vaikka eihän siinä ole kuin se fyysinen stimulaatio, mutta ei vaimon kanssa ole sitäkään vähää

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 107
      1992
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      54
      1897
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      15
      1875
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1667
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      19
      1587
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      10
      1380
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      26
      1320
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      11
      1316
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      14
      1301
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1252
    Aihe