Moi, osaisiko joku auttaa? Minun pitäisi toisinaan päästä käymään Vihdin Haimoossa. Ilmeisesti bussilla pääsee ihan hyvin Vihdin keskustaan, mutta entä sieltä sitten..? Koitin vähän googlailla, mutta ainakaan se ei tuottanut tulosta, joten ajattelin turvautua teidän tietämykseen.
Kiitos jo etukäteen, asia on minulle kovin tärkeä! :)
Helsingistä Vihtiin kulkeminen
neiti n
4
398
Vastaukset
- toivottavasti apua
Pitäisiköhän sinun katsoa bussia joka kulkee Karkkilaan, Vihdin ja Karkkilan "rajamaastot" menevät jotenkin liki.
- taksimies66
Taksilla pääsee. Ei kulje bussit.
- majmaj
Hei, oletko katsnut matkahuollon sivuilta, lähtöpaikka-määränpää, ilm mahd vaihdot, iltaliikenne on viel kehnonpaa kuin päivä - näin täällä maalla
- dösärilläjoo
Koulupäivisin satulin bussi lähtee vihdin linja autoasemalta haimoon kautta otalammelle klo 14:05. Haimoosta Nummelaan taasen koulupäivisin auto lähtee 7:00
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh432927Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta602739- 422303
- 251763
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘251669- 481556
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa691530- 361216
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä771215- 791050