Olen pettynyt siihen että artisteille annetaan helpporeitti tähteyteen ja tarkoitan tällä gimmeliä , tuiskua ja monia muita.
Se että nämä yhtyeet myyvät lähinnä ala-asteikäisillä on tavallaan surkuhupaisaa, koska lauletaan aikuisten asioita lapsille.
Mielestäni monikaan massatuote ei tule olemaan kauaa pinnalla, taidot eivät riitä.
Toinen huolestuttava asia on mielestäni, raskaana oleva on tulevassa yhtyeessä, mielestäni asikaisen kommentti se on aikataulu asia, mutta entäpä kun ennen keikkaa tulke ilmi et lapsi on sairas siis vaikakpa flunssainen, niin mitä sitten???
Daniela pärjää varmasti muutan vuoden ilman bändiä, mutta lapsi ei pärjää ilman äitiä kovinkaan kauaa....
omia ajatuksiani
noita
2
367
Vastaukset
- zix
Mun mielestäni se on hienoa että kaikille annetaan mahdollisuus toeuttaa unelmiaan esim. Idols - ja Popstars- ohjelmien kautta. Siitä olet kyllä aivan oikeassa että laulujen sanat eivät ole aivan soveltuvia juuri bändejä kuunteleville ala-asteikäisille. Mutta vaatiihan se rohkeuttakin lähteä tv-ohjelmaan mukaan. Itse nostan hattua osallistujille, myös niille ketkä uskalsivat yrittää. Mutta, tämä on vain oma mieleipiteeni...
- Netti-hepo
Oon samaa mielt.
Vaik Hanna Pakarinen onkin hyvä....
Mut Gimmelhän lopetti!
Ei niis ollu ainesta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905177
- 534066
- 252179
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271887Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281250Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201036T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980