Olen pettynyt siihen että artisteille annetaan helpporeitti tähteyteen ja tarkoitan tällä gimmeliä , tuiskua ja monia muita.
Se että nämä yhtyeet myyvät lähinnä ala-asteikäisillä on tavallaan surkuhupaisaa, koska lauletaan aikuisten asioita lapsille.
Mielestäni monikaan massatuote ei tule olemaan kauaa pinnalla, taidot eivät riitä.
Toinen huolestuttava asia on mielestäni, raskaana oleva on tulevassa yhtyeessä, mielestäni asikaisen kommentti se on aikataulu asia, mutta entäpä kun ennen keikkaa tulke ilmi et lapsi on sairas siis vaikakpa flunssainen, niin mitä sitten???
Daniela pärjää varmasti muutan vuoden ilman bändiä, mutta lapsi ei pärjää ilman äitiä kovinkaan kauaa....
omia ajatuksiani
noita
2
348
Vastaukset
- zix
Mun mielestäni se on hienoa että kaikille annetaan mahdollisuus toeuttaa unelmiaan esim. Idols - ja Popstars- ohjelmien kautta. Siitä olet kyllä aivan oikeassa että laulujen sanat eivät ole aivan soveltuvia juuri bändejä kuunteleville ala-asteikäisille. Mutta vaatiihan se rohkeuttakin lähteä tv-ohjelmaan mukaan. Itse nostan hattua osallistujille, myös niille ketkä uskalsivat yrittää. Mutta, tämä on vain oma mieleipiteeni...
- Netti-hepo
Oon samaa mielt.
Vaik Hanna Pakarinen onkin hyvä....
Mut Gimmelhän lopetti!
Ei niis ollu ainesta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1082619
- 1072052
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee221867Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol2071583Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41575Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991507Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1031121- 581021
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi126983- 64976