Lintulammenkatu

Siisteys!!!

Talvi tuo taas koirien jätökset Lintulammenkadulle.
Voisitteko hyvät koirien omistajat toimia tänä talvena toisin ja korjata koirienne jätökset pois ihmisten jaloista! Jätösten reunustama kävelykatu on epämiellyttävän näköinen, terveysriski ja antaa epämääräisen kuvan asukkaista.

Valitettavasti en ole nähnyt vielä yhdenkään koirantaluttajan käyttävän kakkapussia Lintulammenkadulla. Miksi ette käytä niitä, vaikka se on velvollisuutenne ja säännöissä?
Jos ette jaksa korjata koirienne jätöksiä kakkapusseihin, tilatkaa netistä nk. kakkasieppareita, joista kerrottiin TV:n Lääkärit ohjelmassa. Kakkasieppari kiinnitetään koiran peräpäähän, ulosteet kertyvät siihen ja sieppari heitetään roskiin lenkiltä palattua.

9

380

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kataonna

Ja samat sanat myös tupakoitsijoille. Tumpatkaa kotona omalle lattialle. Tai nielkää omat paskanhajuiset tumppinne. Koiranpaska sentään maatuu, mutta tupakat ei.

• tupakoitsija

Pidä nyt saatana pääs kiinni

• TUMPIT

Ja katin kontit! Ei tupakan tumpit minnekään maadu. Tarttuvat kengänpohjiin ja antavat epämääräisen kuvan kaupunginosan asukkaista.

TUPAKANTUMPIT SINNE MINNE NE KUULUU ELI TUHKAKUPPEIHIN!

• kilimantsaaro
        tupakoitsija kirjoitti:

Pidä nyt saatana pääs kiinni

Miks? Saat sä haista paskalle jos tykkäät kunhan löyhkäät riittävän kaukana.

• tympääntynyt

Omistamme itse viisi koiraa, olemme puolivuotta sitten Keravalle muuttaneet. Meitä järkyttää tämä koiran paskan määrä mitä ympäri Jaakkolaa on!!! Ellei itse lenkillä astu koiranpaskaan niin joku koira varmasti on jonkun paskan tallonut. Päätimme, että vastaisuudessa kun omien koirien kakkoja siivotaan, niin siivotaan myös aina ympäriltä muiden koirien tuotoksia! Toivottavasti muutkin kakkoja keräävät koiranomistajat tympääntyvät jatkuviin läjiin astumisiin ja toimivat samoin!!!

• K.Oirakas

Mulla on tällanen isompi rekku ja kun se paskoo, tulee sitä reilumpi kasa.
      Olen huomannut, että vahinko tavallaan puolittuu, kun tumppaan röökini siihen.
      Kotimatkalla kerkiää vielä ainakin yhden polttamaan, mutta sen vikan tumpin laitan aina jonkun postiluukusta sisään. Usein myös pieraisen luukusta, ettei rööki haise.

Sitäpaitsi en minä ala mitään tumppeja keräämään, saati koiranpaskaa.

Kyllä se on kaupungin homma !

• paskaaaa

Ja sitten karvaturpien omistajat ihmettelee kun tulee jatkuvasti uutisia myrkytetyistä herkuista.

• koiraihmine

Minä kerään aina koirieni paskat. Ikävä vain että muut eivät sitä tee. Paljon tunnutaan myös muutenkin roskaavan täällä Kervalla. Ei se silloin ole ihme, että jos mäkkiroskia ei kehtaa viedä roskikseen niin miten ne koiranpaskatkaan sinne tiensä löytäisivät.

• vetoomus!

Sivistymättömät juntit eivät kerää koiriensa paskoja, kusettavat koiransa ulko-oven eteen, heittelevät tupakan tumppinsa minne sattuu, sotkevat hissien lattiat, roskaavat ympäristön ja leikkipaikat. Nuoret ihmiset, yrittäisitte edes ryhdistäytyä ja opetella tapoja! Ei teidän huono käytös ole teille itsellennekään eduksi.

Onneksi sentään, eivät kaikki nuoret sentään käyttäydy teidän laillanne. Ottakaa mallia!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 6 kW saunan lämmityksestä kohta 10 euron lisämaksu / kerta

Kokoomuslainen sähköyhtiöiden hallitsema Energiavirasto ehdottaa 5 kW:n rajaa, jonka ylittämisestä tulee lisämaksu. Tark
      Maailman menoa
      247
      7518
    2. Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue

Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää
      Maailman menoa
      139
      3951
    3. Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?

Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas
      Maailman menoa
      117
      2208
    4. Olen väsynyt tähän

En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy
      Ikävä
      26
      1607
    5. Olenko mies sinun mielestä outo?

Saat vastata rehellisesti.
      Ikävä
      46
      1500
    6. Millasia unelmia sulla on?

onko unelmia...?
      Ikävä
      33
      1392
    7. Minneapolisin tapauksesta hyvä video

Runoilijan auto oli poikittain tiellä ja kun poliisit lähestyivät sitä, runotyttö painoi reippaadti kaasua. Auto syöksäh
      Maailman menoa
      342
      1204
    8. Miksi et voi tutustua minuun irl?

Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.
      Ikävä
      141
      1012
    9. Milloin palaat

Odotan niin kauan kun vaan jaksan toivoa. Tiedät että sua jäi joku ikävöimään. ❤️
      Ikävä
      23
      948
    10. Tiesitkö? Uusi Bachelor on raivannut tietään määrätietoisesti somessa, myös Böckermanin ex-rakas!

Arttu Kilpeläinen tuli julkisuuteen Pernilla Böckermanin rakkaana. Pariskunta päätyi eroon v. 2024. Ex-poliisi Kilpelä
      Suomalaiset julkkikset
      7
      937
    Aihe