Äänestetään pojat voittoon, kun lopullinen tyttöjen ja poikien välinen äänestys astuu voimaan. Jos jokainen poikien kannattaja lähettäis edes yhden viestin, poikien murska voiton luulisi olevan varma!
Suomi on jo valmiiksi pullollaan kaiken maailman turhia tyttö pändejä, eikä yhtään niitä tarvittaisi enään lisää...
Toisin kun tytöissä, pojissa on paljon silmänruokaa ja tanssiakkin ne osaa vielä pienen preppauksen ja hiomisen jälkeen. Ja kuka nyt heti olisi mestari tanssija, jos aikaisemmin ei ole lajista mitään kokemusta! Ottaisivat vaan rohkeasti mallia notkea lanteisesta Russelista...
äänestetään pojat voittoon!
Maria K.
4
375
Vastaukset
- apaavi
Ne pojat on iha tyhmii! Niitten laulut on iha huonoja. Vähiten tykkään Jacksonista... Tytöt voittoon! Ne sentään osaa laulaa...
- etti letti
no todellakin
- Tytöt vie!
POJAT ON PASKOJA!!!! vittu mitä pellejä,luulee olevansa koviaki maailmantähtiä...
- äänestetä
Mä olen hankkinu 10 gomobile liittyymää ja niihin kaikkiin 200 euroa puheaikaa, meinaan äänestää tytöt voittoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 905177
- 534066
- 252179
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s271887Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161795- 151434
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹281250Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201036T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43981- 21980