Presidenttimme vastustaa homoliittoja HYVÄ! On hyvä ettei haavistosta tullut presidentti
Presidentti Niinistö: Avioliitto on naisen ja miehen välinen liitto
Tätä mieltä on myös tasavallan presidentti Sauli Niinistö.
http://timovaittinen.puheenvuoro.uusisuomi.fi/180863-presidentti-niinisto-avioliiton-on-naisen-ja-miehen-valinen-liitto
Presidentti Niinistö toteaa myös, ettei sillä saavutettasi mitään lisää tasa-arvon suhteen. Tämäkin on totta.
Suuri joukko suomalaisisista haluaa yksiselitteisesti ja hyvin perustein varata avioliitto termin vain heteroliittoihin. Kyse on heille arvoasiasta ja tärkestä yhteiskunnan arvo-alueesta. Sukupuolineutraali avioliittolaki toisi mukanaan luultavasti yleistä yhteiskunnallista hajaannusta lisää, mitä tämä maa nykytilassaan tuskin kovin kaipaa.
Sen sijaan rekisteröity parisuhde termin voisi halutessa vaihtaa pariliitoksi mikäli se tuntuisi paremmalta. Eduskunta päättäköön tarkemmin siitä missä asioissa avioliitto ja pariliitto eroaisivat juridisesti toisistaan.
Lopuksi erään kansanedustajan kannanotto: "Olen ehdottomasti sitä mieltä, että samaa sukupuolta olevien parien tasa-arvoista asemaa kahta sukupuolta olevien parien kanssa pitää edistää, mutta minulle käsite avioliitto liittyy miehen ja naisen väliseen suhteeseen." Varsin hyvin perusteltu sukupuolineutraalia avioliittolakia (tasa-arvoinen avioliittolaki) vastustavan kanta, missä kantava ajatus on: Avioliitto on miehen ja naisen välinen instituutio. Niin kuin se on.
Presidentti Niinistö: Avioliitto on naisen ja miehen välinen lii
1
78
Vastaukset
- tätä toivon !
Täytyy vaan toivoa ettei haavistosta koskaan tule Presidenttiä !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448881
- 785392
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14780Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon383894Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543262Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme273135- 423121
- 412256
- 341842
- 2091737