kenellä vihdin suurin esinahka??

kassikattonen

minulla on niin iso esinahka että sateella vedän se pääni ylitse suojaksi mites teillä???Kuulemma kirkonkylänmiehillä pikkuset mulkut.pitääkö tuo paikkansa??

9

231

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nahkakassinen

Meillä karkkilassa on monellakin isompi. Sateella sopivat nahkan suojaan kaveritkin.

• nummelas

mikä karkkilassa on isompi mahanahka vai perse??

• juustina

Olipa sulla hauska. Haahaaahaaaahaahaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaa!

• Jaana I.

No oli kellä vaan,niin kelpaa ainakin eräälle hutsulle,joka on nyt ja aina vanhapiika!!!

• tirvan kylältä

Minulla on Vihdinpuoleisia tuttuja

Otalampelaisilla pikkuset mulkut ja sissijuustoa esiintyy runsaasti johtuen kusisesta uimapaikasta jossa levää vielä helmikuussakin.
      Jokikunnalla ei ole ihmisiä määritelty tarkemmin että mitä sukupuolta johtuen vuosisatoja kestäneestä sisäsiitoksesta.
      Nummelassa kenties joku epämääräinen reikä josta valutellaan joko mätiä tai maitia uimahallin kaakeleihin.
      Tervalampi on jo niin lähellä espoota että sielä ei ole kyrpiä kuin otsassa pallit roikkuu naisilla leuan alla.
      Kirkonkylän miehistä sellainen huhu että kaikki kirkon kylälle muuttaneilta tervataan mulkunnuppi kiinni ja kivekset myydään joka sunnuntai Vesikansasta kirkkojärveä pitkin seilanneille viikingeille.
      Jos Mahtimulkkuja haluaa löytää Vihdistä niin kannattaa suunnata Selkiin sielä eläminen on kuin yrittäisi uida käsipohjaa tervaaltaassa joten pakko löytyä riippupalleja ja urakalla Selki on saanut jostain syystä myös lempinimen Tirvankylä johtunee ihmisten luonteesta vai mistä??

ps.minulla niin iso mulkku että yöllä kun käännän kylkeä niin temmi pysyy paikallaan välillä vähän harmittaa kun olen sängyssä nukkumassa niin pallit keikkuu kiikkutuolissa ja kattoo hjalliksen shouta.

• Kuokka.

Idiootit.

• mul(kku)

mul(kul)la

• VIHTI

nyt pannaaN MENEMÄÄN HULLU PIISI

• asdf342asdfgggggggg

lol tää oli paras, peukutus tervapallille karkkilasta

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      2927
    2. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      60
      2739
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2303
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      25
      1763
    5. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1669
    6. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1556
    7. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      69
      1530
    8. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      36
      1216
    9. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      77
      1215
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79
      1050
    Aihe