minulla on niin iso esinahka että sateella vedän se pääni ylitse suojaksi mites teillä???Kuulemma kirkonkylänmiehillä pikkuset mulkut.pitääkö tuo paikkansa??
kenellä vihdin suurin esinahka??
9
225
Vastaukset
- nahkakassinen
Meillä karkkilassa on monellakin isompi. Sateella sopivat nahkan suojaan kaveritkin.
- nummelas
mikä karkkilassa on isompi mahanahka vai perse??
- juustina
Olipa sulla hauska. Haahaaahaaaahaahaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhaaaaaa!
- Jaana I.
No oli kellä vaan,niin kelpaa ainakin eräälle hutsulle,joka on nyt ja aina vanhapiika!!!
- tirvan kylältä
Minulla on Vihdinpuoleisia tuttuja
Otalampelaisilla pikkuset mulkut ja sissijuustoa esiintyy runsaasti johtuen kusisesta uimapaikasta jossa levää vielä helmikuussakin.
Jokikunnalla ei ole ihmisiä määritelty tarkemmin että mitä sukupuolta johtuen vuosisatoja kestäneestä sisäsiitoksesta.
Nummelassa kenties joku epämääräinen reikä josta valutellaan joko mätiä tai maitia uimahallin kaakeleihin.
Tervalampi on jo niin lähellä espoota että sielä ei ole kyrpiä kuin otsassa pallit roikkuu naisilla leuan alla.
Kirkonkylän miehistä sellainen huhu että kaikki kirkon kylälle muuttaneilta tervataan mulkunnuppi kiinni ja kivekset myydään joka sunnuntai Vesikansasta kirkkojärveä pitkin seilanneille viikingeille.
Jos Mahtimulkkuja haluaa löytää Vihdistä niin kannattaa suunnata Selkiin sielä eläminen on kuin yrittäisi uida käsipohjaa tervaaltaassa joten pakko löytyä riippupalleja ja urakalla Selki on saanut jostain syystä myös lempinimen Tirvankylä johtunee ihmisten luonteesta vai mistä??
ps.minulla niin iso mulkku että yöllä kun käännän kylkeä niin temmi pysyy paikallaan välillä vähän harmittaa kun olen sängyssä nukkumassa niin pallit keikkuu kiikkutuolissa ja kattoo hjalliksen shouta.- Kuokka.
Idiootit.
- mul(kku)
mul(kul)la
- VIHTI
nyt pannaaN MENEMÄÄN HULLU PIISI
- asdf342asdfgggggggg
lol tää oli paras, peukutus tervapallille karkkilasta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 205024
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r21802Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361250Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121190- 921117
- 931074
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17863viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168815En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61723Vappu Pimiä jakoi kuvia Maajussille morsian -kuvauksista! Seuraajalta tärkeä toive: "Voi miten..."
Tätä kyllä kannattaa toivoa! Vappu Pimiällähän on tunnetusti myös sormensa pelissä näissä rakkausjutuissa ja hän toimii25709