Huutokauppa.com VEDÄTYSTÄ

Arjis

Moi

Tuo huutokauppa.comin toiminta on muutenkin aivan vedätystä. Sitä kun aikansa seuraa niin huomaa, että samoja sukkia, veitsiä, kattiloita ja valaisimia pyörii jatkuvalla syötöllä ( tod.näk. Kiinasta tuotuja tuotteita ).
Tuossa on pyrkimys ratsastaa vain mielikuvalla, joka syntyy ulosottoon tai vastaan tilanteeseen, jonka seurauksena hinnat ovat pakosti todella halpoja. Tuo ei todellakaan pidä paikkansa. Kannattaa aina tarkastaa hinnat netistä ennen huutoa. Voit helposti huomata, että markkinahinta tuotteille on lähes aina edullisempi kuin huutokauppa.comissa huudettu hinta. VARO VEDÄTYSTÄ!!!

23

4229

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niinpäniin pelle

      ei todellakaan ole mitään vedätystä pelle. Ei sielä yksityiset myy vaan yritykset joilla on satoja eriä samaa tavaraa, luuletko että ottavat aina uuden kuvan samasta paketista?

      • Anonyymi

        Toivottavasti olet tullut järkiisi,monen vuoden jälkeen...


    • hinnankiro

      Huutajat sen hinnan määrittelee, eikä kauppiaat.

    • Hyväksytty

      Kyllä ostaja saa itse katsoa peiliin jos on maksanut ostamastaan tuotteesta enenmän kuin mitä maksaa kaupassa eli on ollut Suomeksi TYHMÄ ! Hauskinta että samat myyjät myyvät tuotteitaan huutokaupat.fi sivulla ja siellä tavarat on paljon halvempia.. Kertokaas mistä tämä johtuu ? Tarkoitan sitä että COM: in puolella tuote on hylätty mutta FI puolella se on hyväksytty ???

      • huutelia

        fi puolen sivustomaksu ilmoittajalle paljon halvenpi kun comissa, ilmoittaja maksaa joka huudosta sivustolle.......................


    • will6789

      Vedätystä ja härskiä onkin,todella lapinnäkyvää.Joskus yritin huutaa joitain tuotteita,mutta hyvin pian hinta nousi samaan kuin kaupassa. Sama kuin joku outlet myynti,jokainen kauppa yrittää vedättää muka jotenkin edllista ja pah.... Kulutajana olen todennut,että mainonta kärsinyt ison inflaation.

      • vallesmanniko

        siis onhan com. täysin vedätystä. huutokaupanpitäjät nostelee itse hintoja seuratkaapas esim. kaveria joka myy laattaa nimi tais olla Eurokymppi. Hän säännöstrelee itse hintoja. nyt hinnat on laskenut kun porukat on huomannu kyseisen luikero tyypin touhut.


      • goodpriceonlyforyou

        "myyjä pidättää oikeuden hyväksyä tai hylätä korkein tarjous"

        Eli jos hinta ei nouse riittävästi, hylätään tarjous. Sama tavara voidaan laittaa hetken päästä uudelleen myyntiin. Jos vaikka saataisiin parempi tarjous...

        Myyjän tai myyjän edustajan on helppo tehdä huutoja korottaakseen hintaa. Kauppa on aina peruttavissa.

        Rehellistä kaupankäyntiä? Kuka valvoo tätä toimintaa? Kuluttajansuojalaki, onko ostajalla mahdollisuus perua kauppa?

        Poliisi, puolustusvoimat, ulosottoviranomaiset jne. Käyttävät kyseista kauppapaikkaa realisoidakseen omaisuutta.

        Kauppa se on mikä kannattaa.

        Myynnin ja markkinoinnin ammattilaisena voin kuitenkin antaa vinkin: Rehellinen pitää olla jos haluat samalle asiakkaalle saada myytyä uudestaan...


    • Ala-arvoista_on

      Älkää olko mitenkään kalleellaan tähän firmaan.
      Tietoturvanne on vaarassa jos käytätte omia
      tietoja rekisteröinnissä!

    • Huutakaa

      Aivan sikaa toimintaa Huutokaupat.com.. on kunnon kusestusta !!

    • JEPJEPJEPJEPx13

      vm. 2007 X5sesta tarjottu 25900€ ja tarjous hylätty.... olikohan kaverin tarjous, mikä jäi viimeiseksi ja kohta pitää huudattaa samaa vehjettä uudestaan, minä olisi ainakin kiiruusti tuon verran käteistä ottanut tuollaisesta kulkineesta.
      https://huutokaupat.com/fi/v/244995

      • kuskuskuseee

        Maksavat tuota luokkaa noilla specseillä, olisi kannattanut myydä. Varmaan taas oma huuto kuten tuolla on tapana...


    • seuraaja

      Kaverit siellä korottelee ja sitten hylätään kun jää käsiin. Itse olen seurannut erästä eteläpohjalaista autoliikettä joka myy lähes kaikki eniten tarjonneelle ja kaikki näyttäsi olevan myyty -tilassa, On siellä siis joku hyväkin ilmoittaja.. Kalliitakin autoja näyttävät ilmoittelevan siellä 0 € lähtöhinnoilla ja lopulliset hinnat reilusti nettiautoa halvemmat pääsääntöisesti, mielenkiintoista seurata kun on oikeasti myymisen meininki. Nimeä en laita tänne ettei syytetä mainostajaksi/työntekijäksi

    • sheriffi450

      Jälleen päättyi peräkärrykauppa ja 100 varmasti myyjän huutoon ettei vaan mene liian halval!

      • KärryntarvitsijaSalosta

        Jotkut ei vain halua odottaa kärryänsä 1-2kk tilauksesta vaan hakea sen heti, itse en ruvennut odottelee kun tarve oli heti ja alvit sai vähennyksii


    • Voittomarginaali

      Hei olen toiminut huutokaupat.com in ilmoittajana jo monta vuotta ja vain myönteistä sanottavaa on itse huutokaupat.comista ja huutajista. Homma toimii niinkuin on tarkoitettukin. Olen tottakai joutunut myymään tavaraa jopa reilusti alle markkinahintojen, mutta toisaalta ilmoitus ja myytävä tuote saa parhaan näkyvyyden tällä foorumilla. Sehän se pelin henki on.

      Ostajat ovat aina olleet tyytyväisiä. Ikävä jos ilmoittajissa on ollut epärehellisiä yrittäjiä. Se helposti leimaa kokonaisuutta.

      Toisaalta jos jonkun mielestä tämä kaikki on vedätystä, niin miksi hän täällä siitä valittaa. Lopettako itse huutokaupasta ostamisen ja antakoot muiden päättää puolestaan itse huutavatko vai ei. Kyllä aikuiset ihmiset osaavat toimia ilman kenenkään nälvimistä.

      • Anonyymi

        Perun sanani, se on juuri päinvastoin


    • Anonyymi

      Nykyisin valitus vaan huutokaupat.comille.
      He toimivat tuotteen rahastajana eli myyjinä.

    • Anonyymi

      Kiitos vinkistä.
      Mezzoforte OY vastuuseen

    • Anonyymi

      Markkinaoikeuden tekemän päätöksen mukaisesti 25.1.2021 alkaen voi huutokaupoissa tekemänsä kaupan perua 14 vuorokauden sisällä. Se on kyllä mielestäni ihan oikein. Niin se pitää olla, tottakai kun miettii asiaa terveellä järjellä.

      Siinä mielessä ostaminen huutokaupasta muuttuu turvalliseksi, mutta uskon että kovinkaan moni ei halua enään myydä tuotteitaan huutokauppojen kautta jostain kumman syystä :):):).

      Että se siitä kauppamuodosta

      • Anonyymi

        Väärin uskot. Kauppa on vilkastunut ja myyntiä taotaan enemmän kuin koskaan. :)
        Tämä olikin oikein hyvä juttu tämä palautusmahdollisuus.


    • Anonyymi

      Huutokauppa.com ja auxxi on huijausta, kyllä.
      Asiaan olen perehtynyt ja löytyy rutkasti todisteita tästä.

    • Anonyymi

      Olen samaa mieltä asiasta , täyttä vedätystä se on jos ette asiaa huomaa tai ymmärrä niin sitten ei auta mikään '' käyttäkää järkeänne '' pelle on se joka ei ymmärrä ''

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1873
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1436
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1384
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1344
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1327
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe