Muistaako kukaan mikä oli lastenohjelma histamiinissa tyttöhevosen nimi?
histamiini
6
1413
Vastaukset
- -jotain-
Noita oli ainakin Unelma-Anelma, Tyttöhepan nimeä en millään muista... Roosa?
- Pierre
Ruusa
Noidan nimi oli toisin päin, eli Anelma Unelma.
- Trauma
Mikään ei iljetä minua niin kuin Histamiini ja se ällöttävä noita joka oli jossain joulukalenteriohjelmassa 80-luvulla.
Histamiini oli iljettävin lastenohjelma ja sain siitä älyttömän nukkekammon.
Olisi hienoa saada se Histamiini hevonen ja polttaa se uunissa. Nauraisin mielipuolista naurua ja katsoisin miten se kaikkienaikojen iljettävin nukkehahmo palaisi pois (ja tietty se noita).
Mä vihaan nukkeanomaatioita, ne ovat pelottavia.- klip!
tällaiset ohjelmat voi tosiaan olla lapsille pelottavia ja traumoja aiheuttavia - yllättävää kyllä. Jotkut pelkää klolvneja vielä aikuisiälläkin lapsuuden traumojen jäljiltä.
Kaikkein ufointahan tässä tapauksessa oli se että ne hepat liiti maanpinnan yläpuolella kävellessään ja pää vispasi ihan vauhkona ylös alas. Hui olkoon...
- on oikea nimi
Histamiinin tyttökaverin nimi oli tietenkin Titiina! Ja tontun nimi oli Rämäkkä. Ja Histamiini oli kaikkien aikojen paras joulukalenteriohjelma, ainakin minun mielestäni.
- klip, klop
"Klip, klop klop, klop, hevonen on pop! Kukapa ei muistaisi tätä laulunpätkää ja Histamiinia, tuota hauskaa ja vähän hölmöäkin marionettihevosta. Histamiini asuu Kotitallissa seuranaan tamma Titiina, noitaneiti Anelma Unelma ja tallitonttu Rämäkkä". Näin sanoo Ylen nettisivut. Ruusa oli muu hahmo sarjan tarinoissa. Histamiini löytyy myös kirjoina, jos joku haluaa vaikkapa lapselleen lueskella niitä. Kirjat on kirjoittanut Raili Mikkanen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941753
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581169Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181168- 951028
- 62823
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36801Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6744- 46706
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42680Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113676