Minä olisin kova kommentoimaan, niin se viesti näkyy siinä niin kauan kunnes poistun sivulta tai päivitän sen.
Vastaukset 3
- kiistola
No siksi kun se on kapayalisti lehti kuten hesarikin ja ykkös-tv
- lahdenpää
siksi kun se on kapitalistien lehti ja sinä kirjoitat vasemmistosisältöistä asiaa.
- writewing
Ei voi olla kapitalistien lehti, koska myöskään minun kommenttejani ei julkaista. Yritin arvostella tapaa, kuinka Iltalehti mainostaa vasemmistoa, mutta tämä sensuroitiin kolme kertaa:
"IL-median toimittaja syöttää tällaista Vasemmistoliiton alatyylistä twitter-propagandaa uutisen muodossa Iltalehden lukijoille. Journalismin etiikka on tässä pahasti hukassa."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 831129
- 73942
Jasmin Vähäkangas paljastelee
Eilinen päivä on heillä kulunut biitsillä niin silloin tuo äiti ihminen on intoutunut paljastelemaan kunnolla. Laittanut146810- 57680
Miehet lähtevät itse pois deittailumarkkinoilta
Ovat saaneet tarpeekseen naisista. Tyypillisin poistuja on: Koulutettu, työssäkäyvä, etsii pitkäaikaista parisuhdetta.180613- 43605
Kangaskylän alkoholi-hurjastelijat
Oppi olkoon että autollessa etanoli kuuluu pääasiassa 95 E10 polttoaineseen, siihenkin vain enimmillään 10% vahvuisena t4596- 30592
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t140589Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on61565