Eduskunnassa ei näytä olevan mitään tärkeämpää kuin homot

Tavallinen uskovaine

Suomen eduskunnassa on suurella kiihkolla ajettu asiaa homoagendasta.
Eikö köyhyys ja varsinkin köyhien eläkeläisten ja muitten vähävaraisten lapsiperhetten asiat tulisi olla puolueilla ykkösasioina? Työttömyys ei näytä olevan hallitukselle mitään ja päivittäin yritykset vähentävät työntekijöitään eli maa on menossa surkeaan lamaan.
Luin lehdestä näin mitäpäs muuta se oli kuin propagandaa "onnellisten homoparien perheessä lapset kasvaa tasapainoisiksi ihmisiksi". Homot eivät juo, tappele, eivät ole eripuraisia että siinä mallia meille heteroille ?

4

63

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • törkyyyytä

      Nyt hän se taas kerran nähtiin, mikä pelleporukka siellä huseeraa. Kaikki normaali ihmisiä koskevat päätökset tekemättä, mutta annas olla, kun tämä homo hössötys pääsi alkuun, kyllä ollaan ahkerasti tekemässä päätöstä. Vielä piti nähdä tämä Eduskuntatalon häpäiseminenkin, näillä homo valoilla, nyt riittää näiden pellejen touhut.

    • En kannata homoutta

      Onko ajateltu mitä lapset joutuvat kestämään kun heillä on kaksi isää tai kaksi äitiä ja sitten mitä he joutuvat kuulemaan kun heitä toiset normaaliperheitten lapsoset kiusaavat? Lapset eivät voi vaikuttaa keitä heidän tulevat vanhempansa ovat ja näin tuo tilanne aukeaa vasta kun ongelmia kasvatuksessa alkaa tulla kaikkine kiusaamisineen.

      Kysymys senioreille kuka heistä olisi ollut halukas lapsena ottamaan vanhemmikseen homoseksuaaliset vanhemmat?

      Itse vastaan tuohon näin, olen jo pienenä joutunut erontakia kasvatuskotiin ja eroon oikeistavanhemmistani ja voin sanoa että jo se herätti kiusaamisen aiheen joka oli melkoisen ikävää vaikka kuinka yritti selittää että on vanhemmat olemassa.

      Vaikka tuo homolaki meneekin läpi niin vaikeuksia siitä tulee pienillelapsille siitä olen ihan saletti.

    • rakuunatie

      olisi syytä löytyä paremmat edustajat meillre hyvätuloisille homo asiolla ei ole mitään väliä

    • Ryhtiä kehiin senior

      Eduskunnassa huseraa tämä kielifanaatikkojen ryhmittymä: Svenska folkpartiet i Finland. Tuo ruotsalaistenkaupustelijoitten ryhmä tekee työtä vieraanmaan hyväksi ja kansa senkun vikisee.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9209
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      386
      3839
    3. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2795
    4. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2690
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      175
      2505
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2504
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1783
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1612
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1560
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1393
    Aihe