Eduskunnassa ei näytä olevan mitään tärkeämpää kuin homot

Tavallinen uskovaine

Suomen eduskunnassa on suurella kiihkolla ajettu asiaa homoagendasta.
Eikö köyhyys ja varsinkin köyhien eläkeläisten ja muitten vähävaraisten lapsiperhetten asiat tulisi olla puolueilla ykkösasioina? Työttömyys ei näytä olevan hallitukselle mitään ja päivittäin yritykset vähentävät työntekijöitään eli maa on menossa surkeaan lamaan.
Luin lehdestä näin mitäpäs muuta se oli kuin propagandaa "onnellisten homoparien perheessä lapset kasvaa tasapainoisiksi ihmisiksi". Homot eivät juo, tappele, eivät ole eripuraisia että siinä mallia meille heteroille ?

4

108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • törkyyyytä

Nyt hän se taas kerran nähtiin, mikä pelleporukka siellä huseeraa. Kaikki normaali ihmisiä koskevat päätökset tekemättä, mutta annas olla, kun tämä homo hössötys pääsi alkuun, kyllä ollaan ahkerasti tekemässä päätöstä. Vielä piti nähdä tämä Eduskuntatalon häpäiseminenkin, näillä homo valoilla, nyt riittää näiden pellejen touhut.

• En kannata homoutta

Onko ajateltu mitä lapset joutuvat kestämään kun heillä on kaksi isää tai kaksi äitiä ja sitten mitä he joutuvat kuulemaan kun heitä toiset normaaliperheitten lapsoset kiusaavat? Lapset eivät voi vaikuttaa keitä heidän tulevat vanhempansa ovat ja näin tuo tilanne aukeaa vasta kun ongelmia kasvatuksessa alkaa tulla kaikkine kiusaamisineen.

Kysymys senioreille kuka heistä olisi ollut halukas lapsena ottamaan vanhemmikseen homoseksuaaliset vanhemmat?

Itse vastaan tuohon näin, olen jo pienenä joutunut erontakia kasvatuskotiin ja eroon oikeistavanhemmistani ja voin sanoa että jo se herätti kiusaamisen aiheen joka oli melkoisen ikävää vaikka kuinka yritti selittää että on vanhemmat olemassa.

Vaikka tuo homolaki meneekin läpi niin vaikeuksia siitä tulee pienillelapsille siitä olen ihan saletti.

• rakuunatie

olisi syytä löytyä paremmat edustajat meillre hyvätuloisille homo asiolla ei ole mitään väliä

• Ryhtiä kehiin senior

Eduskunnassa huseraa tämä kielifanaatikkojen ryhmittymä: Svenska folkpartiet i Finland. Tuo ruotsalaistenkaupustelijoitten ryhmä tekee työtä vieraanmaan hyväksi ja kansa senkun vikisee.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      148
      2513
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      180
      1758
    3. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1598
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      69
      1593
    5. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      6
      1005
    6. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      80
      958
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      68
      891
    8. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      61
      866
    9. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      188
      854
    10. Milloin viimeksi

Tunsit perhosia vatsassa? 🦋🦋
      Ikävä
      61
      818
    Aihe