Koska kirkko ja piispat ovat hylänneet Jumalan sanan ja ottaneet tilalle asiat jotka ovat vastakohtaisia raamatun sanalle. Erosin juuri kirkosta.
Vastaukset 6
- Koko ajan viisastuu
miksi et samantien hylkää koko kristinuskoa kun se kerran perustuu erään miehen opetuksiin eikä jeesuksen eikä jumalan sanaan?
- älyhoiäläjätä!
Mutta eihän kirkko päätöstä tehnyt?
- EROON VAAN !
Olen seuraillut piispojen puheita. Ei muutakuin pois pois vaan kirkonkirjoista. KIIREESTI VIELÄ !
USKOA VOI KIRKKOJEN ULKOPUOLELLAKIN !
Miksi et eronnut jo silloin, kun naisen annettiin puhua seurakunnassa? Olihan sekin jumalasi sanan vastaista.
- luopumus etenee !
Näinhän se luopumus menee, ensin saatiin naispapit, ja nyt ovat vuorossa homo ja lesboliitot.
- ei-homoseksi
Kyllä vaihdoin jo silloin miespappikirkkoon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1761550
Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.100758En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58725Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset203588- 48546
- 126546
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus50528- 37526
Viesti jonka haluaisit lähettää...
hänelle. Onko jokin pieni tunniste jonka vain te tiedätte. Onko naiselta miehelle tai toisinpäin, joku joku päivämäärä15500- 25493