Tätini Monica toi sinut minulle lahjaksi ystävänpäivänä 2014. Näkyvälle paikalle keittiön koristehyllyyn laittoi.
En ole avannut, mutta olen pitänyt sinun punavihreiden kansiesi väreistä. Täti sanoi, näyt olevan yksinäinen täytä tuo kirjoittamalla siihen joka päivä joku tapaus.
En muista näin pimeää ja lauhaa syksyä kokeneeni, muistihan on lyhyt. Onneksi päiväkirja on monisivuinen. Jätin perjantaipullon ostamatta. On nenänvalkaisuviikko edessä. Hei sitten.
Ahaa. Päiväkirjani !
1
62
Vastaukset
- vainovalge
Tuosta pk-merkinnästä on kulunut tapanin verran päiviä eli 26. Ainoa edistysaskel on siinä, että vuodein pimein ajankohta on ohitettu.
Vaikeita ahdistuskohtauksia useita iltapimeällä. Pimeää en pelkää vaan pakkomielteisyyttä. Se kumpuaa selvittämättömistä elämäntilanteista, joista kehittyi hoitamattomina traumoja.
Nukun kuitenkin hyvin.
Selvittämättömät traumat ovat estäneet hyville ansioille pääsemisen. Löysin aina itseni ns. paskaduuneista, joista maksettiin vähän. Sairastuminen tuhosi nekin duunit.
Elämä on haasteellista, kun mitään mahdollisuutta ei sisäiseen eheytymiseen ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409