http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288786171503.html?pos=ok-nln
Media suoltaa ihmisille kaikkea mahdollista "pashkaa" Putinista ja kauppa käy, lehtiä myydään ja mainostajien sponsoroimia linkkejä klikkaillaan.
Tervemenoa pyöritykseen!
Putinia mollataan turhaan!
3
<50
Vastaukset
- Niin..
Suuri osa noista uutisista on länsimielistä propagandaa..
- Gulag
Niinhän se varmaan on mutta onpa tuo ex-KGB-mieskin melkoisen vallanhaluinen. Normaalimpi ihminen antaisi jo tilaa muille.
USA:ssa estettiin väkisin yhden miehen vallankeskittymä rajoittamalla kaudet kahteen; FD Rooseveltin pitkä kausihan oli kai tähän pontimena.
Venäjältä nyt ei voi kovin paljoa vaatia, kun sillä ei ole demokraattisia perinteitä ja oppositio on tukahdutettu...tsarismi, kommunismi ..alkeellinen demokratia 1990-luvulta lähtien...hmm.
Putin on oman yhteiskuntansa tuote ja kuva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 644365
- 1053485
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373150Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262608- 452307
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52079- 221984
- 1921870
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3951542Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91398