Nyt on pakko kehua!

Kotiäiti-68

Nyt on kyllä ihan pakko kehua kokeilemaani nettikirpputoria vähänkäytetty.fi:tä.

Laitoin reilu kuukausi sitten kirpputorille myyntiin ison kasan lasten vaatteita ja leluja. Ja sain kivan bonuksen joululahjaostoksia varten tänään tililleni :-) Tavarani oli myynyt mukavasti.

Ja mikä parasta, myyminen oli niin vaivatonta!! Sain itse määrätä tavaroilleni hinnan. Kuvasin vaatteeni ym. myytävät tavarat, lisäsin ne palveluun ja postitin vähänkäytetty.fi:n varastolle. Nettikirpputori hoiti myymisen ja tavaroiden postittamisen ostajille. Helppoa ja vaivatonta.

Toki vaatteiden ja lelujen kuvaamiseen ja niiden laittamiseen palveluun meni aikaa, mutta äkkiä siihen tuli kunnon rutiini. Ja onhan niiden ilmoitusten luominen Toriin, huuto.nettiin ja FB-kirppareillekin työlästä.

Olen aiemmin myynyt Tori.fi:ssä ja se tuotteiden postitusrumba kävi kyllä välillä työstä. Tämä palvelu oli paljon miellyttävämpi käyttää ja mikä parasta, nyt tuolla voi myydä (ja tietysti ostaa) myös naisten vaatteita. Niitä aionkin seuraavaksi laittaa myyntiin.

Varsinaisille kirpputoreille en oo koskaan saanut hommattua myyntipöytää. Ihanaa, ettei nyt edes tarvitse ajatella moista. Voin omassa kodissani rauhassa kuvata myymäni tavarat ja laittaa ne myyntiin Vähänkäytetty.fi-palveluun silloin kun jaksan ja viitsin. Ei tarvitse jonottaa pöytää tms vaan toimia juuri silloin kun lasten hälinältä ja leikeiltä ehdin ja jaksan.

Suosittelen kokeilemaan, jos kaapeissasi on ylimääräisiä lasten vaatteita tai tarvikkeita tai naisten vaatteita!

3

188

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mainostuskielto

ja tämä oli mainos ylläpidolta. :D

• ei iske

Monimutkainen systeemi. Asiakas siis joutuu maksamaan, että saa omat myymättömät tavaransa takaisin?! Postikulut eivät mitään halpoja ole.
      Siksi näkyykin myynnissä olevan vain tarpeetonta renttua, jolla ei kukaan mitään tee.

• Ellu7

Itse tilasin alkuviikosta Vähänkäytetty.fi:stä vaatteita (sekä lasten että naisten vaatteita) ja kyllä ne kaikki olivat todella hyväkuntoisia vaatteita. Ja hinta ei todellakaan kirpaissut!

Luulen, että sivustolla pitää ostoaikeissa vierailla juuri oikeaan aikaan. Kaikkia tuotteita kun on vain yksi kappale myynnissä eli parhaat menevät varmasti nopeasti. Vähän sama kun toisinaan oon käyny kivijalkakirppiksillä ja välillä tuntuu, että ne on täynnä paskasta ja surkeaa kamaa ja sitten toisinaan oon tehny timanttilöytöjä halpaan hintaan. Kannattaa siis tarkkailla Vähänkäytetty.fi:n tuotteita, tavara vaihtuu varmasti tiukkaan tahtiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 374
      5378
    2. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      18
      2319
    3. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      198
      2181
    4. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      107
      1516
    5. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      84
      1470
    6. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      74
      1032
    7. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      60
      1023
    8. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      2
      979
    9. Martina miehensä kanssa Malediiveilla.

Miksi täällä puhutaan erosta? Lensivät Dubaista Malediiveilĺe.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      127
      908
    10. Ei lumous lopu koskaan

Kerran kun tietyt sielut yhdistyvät kunnolla, ei irti pääse koskaan. Vaikka kuinka etsit muista ihmisistä sitä jotain tu
      Ikävä
      59
      796
    Aihe