Nyt on kyllä ihan pakko kehua kokeilemaani nettikirpputoria vähänkäytetty.fi:tä.
Laitoin reilu kuukausi sitten kirpputorille myyntiin ison kasan lasten vaatteita ja leluja. Ja sain kivan bonuksen joululahjaostoksia varten tänään tililleni :-) Tavarani oli myynyt mukavasti.
Ja mikä parasta, myyminen oli niin vaivatonta!! Sain itse määrätä tavaroilleni hinnan. Kuvasin vaatteeni ym. myytävät tavarat, lisäsin ne palveluun ja postitin vähänkäytetty.fi:n varastolle. Nettikirpputori hoiti myymisen ja tavaroiden postittamisen ostajille. Helppoa ja vaivatonta.
Toki vaatteiden ja lelujen kuvaamiseen ja niiden laittamiseen palveluun meni aikaa, mutta äkkiä siihen tuli kunnon rutiini. Ja onhan niiden ilmoitusten luominen Toriin, huuto.nettiin ja FB-kirppareillekin työlästä.
Olen aiemmin myynyt Tori.fi:ssä ja se tuotteiden postitusrumba kävi kyllä välillä työstä. Tämä palvelu oli paljon miellyttävämpi käyttää ja mikä parasta, nyt tuolla voi myydä (ja tietysti ostaa) myös naisten vaatteita. Niitä aionkin seuraavaksi laittaa myyntiin.
Varsinaisille kirpputoreille en oo koskaan saanut hommattua myyntipöytää. Ihanaa, ettei nyt edes tarvitse ajatella moista. Voin omassa kodissani rauhassa kuvata myymäni tavarat ja laittaa ne myyntiin Vähänkäytetty.fi-palveluun silloin kun jaksan ja viitsin. Ei tarvitse jonottaa pöytää tms vaan toimia juuri silloin kun lasten hälinältä ja leikeiltä ehdin ja jaksan.
Suosittelen kokeilemaan, jos kaapeissasi on ylimääräisiä lasten vaatteita tai tarvikkeita tai naisten vaatteita!
Nyt on pakko kehua!
3
178
Vastaukset
- mainostuskielto
ja tämä oli mainos ylläpidolta. :D
- ei iske
Monimutkainen systeemi. Asiakas siis joutuu maksamaan, että saa omat myymättömät tavaransa takaisin?! Postikulut eivät mitään halpoja ole.
Siksi näkyykin myynnissä olevan vain tarpeetonta renttua, jolla ei kukaan mitään tee. - Ellu7
Itse tilasin alkuviikosta Vähänkäytetty.fi:stä vaatteita (sekä lasten että naisten vaatteita) ja kyllä ne kaikki olivat todella hyväkuntoisia vaatteita. Ja hinta ei todellakaan kirpaissut!
Luulen, että sivustolla pitää ostoaikeissa vierailla juuri oikeaan aikaan. Kaikkia tuotteita kun on vain yksi kappale myynnissä eli parhaat menevät varmasti nopeasti. Vähän sama kun toisinaan oon käyny kivijalkakirppiksillä ja välillä tuntuu, että ne on täynnä paskasta ja surkeaa kamaa ja sitten toisinaan oon tehny timanttilöytöjä halpaan hintaan. Kannattaa siis tarkkailla Vähänkäytetty.fi:n tuotteita, tavara vaihtuu varmasti tiukkaan tahtiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272870Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332525- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542239Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241860Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901696Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041642- 3091548
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446