Tämän elämän 4-vuotispäivä!

elämäni, taisteluni

Neljä vuotta sitten kuolin (kliinisesti) sairauden runtelemana. Ja tulin takaisin. Kiitos KYS:n tehon henkilökunta; lääkärit ja hoitajat, jotka taistelivat puolestani. Siitä jatkui oma taisteluni takaisin elämään.

Taistelu jatkuu, jokainen päivä. En taistele vain sairautta ja vastoinkäymisiä vastaan, vaan ennenkaikkea unelmieni toteutumisen puolesta.

Olen iloinen, että sain uuden mahdollisuuden, ja että tartuin siihen.

Olen iloinen, että olen. Olen iloinen, että olet.

10

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • elämä

      onnittelut. Voimia ja iloa sinulle.

    • nyt ja tässä

      Elämässä voi joskus ja harvoin saada toisen tilaisuuden.Onnea ja tsemmpiä eteenpäin!

    • kukinto

      Onnea Sinulle !!!!!

    • HisCrossSynnitAnteeksi

      Kiitä Herraa Jeesusta, joka antoi sulle vielä uuden mahdollisuuden parannuksen tekoon! Jeesuksen ristin juurelta löydät oikean elämän, ja vain se kantaa silloinkin, kun se viimeinen päivä kuitenkin tulee. Ja tämä koskee muuten meitä kaikkia, ihan jokaista ihmistä.

      • Huuhahihhuli

        No pitihän jonkun hihhulin tietysti tännekin tulla pilamaan tämäkin ketju....


      • reilu-meininki

        Eli hoitohenkilökunta tekee kaiken työn ja "Herra" kerää kunnian. Just just.


    • Puolesta

      Iloitkaa usein Herrassa - Hän antaa elämän ja Hänestä elämä lähtee.

    • Kysyjä

      Miltä tuntui olla kuollut? Tai onko sinulla minkäänlaista muistoa siitä, kun kuolit ja/tai olit kuolleena?

    • timppa.p0

      Itselläni samanlaista käsittämätöntä tuuria, vieläpä useammasta kerrasta. Jatkoajalla elätään itsekin. En vieläkään tosin tiedä olisinko todella halunnut selvitä. Aikani ei vaan vielä ollut. Kukaan ei tosin tiedä näistä suurista kärsimyksistäni. Eikä tule!

      Olen tosin suuresti iloinen aloittajan puolesta! Elä hyvät vuodet

    • obobonobobobobob

      Miksi kiittää asiasta jumalaa jos hänen luomansa paholaisen kautta ongelma alkoikin. Kiittää mielummin sairaalan henkilökuntaa.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      312
      3151
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      222
      1977
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      59
      1602
    4. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      4
      1404
    5. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      81
      1288
    6. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      276
      1224
    7. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      81
      1074
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      52
      1051
    9. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      80
      991
    10. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      145
      867
    Aihe