Voisinko?!(:

heiiisi

HEi kaikki! :D
Voiko lämminverisellä ruveta kilpailemaan koulua,en nimittäin itse kovin monesti ole nähnyt koulukisoissa lämppäreitä!ja toinen juttu onkin että hevonen on ex-ravuri,ja vielä silllä on jalkavaiva mutta se on parantunu siitä,mutta talvella voi sit ravata,olen jo nyt harjoitellut käynissä kaikki perusasiat!MItä mieltä olette?Voisinkohan?:) (:

-hansyuyy-
Ps.vastaattehan (:

2

324

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex-ravuri

Moi -hansyuyy-,en tiedä kovinkaan paljon tästä aiheesta,mutten myöskään toivo että potkit minut heti pihalle.Minusta,vaikka hevosesi olisikin lämppäri,en usko,että se estäisi sitä olemasta kouluratsu!Ja jos olet jo harjoitellut perusasiat,niin sinun ei pidä lopettaa harjoittelua missään nimessä!=)Ihan oikeasti,kyllä meilläkin on ex-ravuri,mutta mitä se haittaa?Jos sitä koulutettaisiin oikein olan takaa,niin siitä tulisi varmasti maailman paras kouliratsu!=)Varmasti voisit!

• Lady66

Menee koulua siinä kuin ratsutkin.. Se vain tuppaa kuumenemaan liiaksi ;O) Joten uskon että vuosien treenillä sinäkin voit sillä koulua mennä. Muista että tarvitsette hyvän kouluttajan :O) Myös hevonen tarvitsee erikseen valmentajan joka sitä kouluttaa. Minun hevoseni on jo 17-vuotias ja se on nivelrikkoinen. Jalat on aina muistettava hoitaa asianmukaisesti. Yleensä lv on pidempi runkoinen ja siksi sen voi olla vaikeampi olla muodossa ja jotkin liikeradat saattavat olla hankalia sille. Joten treenin on oltava hyvää asianmukaista. Ei kun treenaamaan ;O)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7555
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4173
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3675
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3170
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2846
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      56
      2456
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2378
    8. Toiveikas vai toivoton

torstai? Ajatuksia?
      Ikävä
      40