Voisinko?!(:

heiiisi

HEi kaikki! :D
Voiko lämminverisellä ruveta kilpailemaan koulua,en nimittäin itse kovin monesti ole nähnyt koulukisoissa lämppäreitä!ja toinen juttu onkin että hevonen on ex-ravuri,ja vielä silllä on jalkavaiva mutta se on parantunu siitä,mutta talvella voi sit ravata,olen jo nyt harjoitellut käynissä kaikki perusasiat!MItä mieltä olette?Voisinkohan?:) (:

-hansyuyy-
Ps.vastaattehan (:

2

349

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ex-ravuri

Moi -hansyuyy-,en tiedä kovinkaan paljon tästä aiheesta,mutten myöskään toivo että potkit minut heti pihalle.Minusta,vaikka hevosesi olisikin lämppäri,en usko,että se estäisi sitä olemasta kouluratsu!Ja jos olet jo harjoitellut perusasiat,niin sinun ei pidä lopettaa harjoittelua missään nimessä!=)Ihan oikeasti,kyllä meilläkin on ex-ravuri,mutta mitä se haittaa?Jos sitä koulutettaisiin oikein olan takaa,niin siitä tulisi varmasti maailman paras kouliratsu!=)Varmasti voisit!

• Lady66

Menee koulua siinä kuin ratsutkin.. Se vain tuppaa kuumenemaan liiaksi ;O) Joten uskon että vuosien treenillä sinäkin voit sillä koulua mennä. Muista että tarvitsette hyvän kouluttajan :O) Myös hevonen tarvitsee erikseen valmentajan joka sitä kouluttaa. Minun hevoseni on jo 17-vuotias ja se on nivelrikkoinen. Jalat on aina muistettava hoitaa asianmukaisesti. Yleensä lv on pidempi runkoinen ja siksi sen voi olla vaikeampi olla muodossa ja jotkin liikeradat saattavat olla hankalia sille. Joten treenin on oltava hyvää asianmukaista. Ei kun treenaamaan ;O)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      165
      6252
    2. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      93
      2816
    3. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      92
      1791
    4. Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!

Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am
      Maailman menoa
      43
      1515
    5. Kyllä mä suren

Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko
      Ikävä
      9
      1226
    6. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      49
      1025
    7. Mitä tarkoitat

”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”
      Ikävä
      23
      948
    8. Jos vielä joku päivä nähtäis...

Miten suhtautuisit minuun, mies?
      Ikävä
      66
      922
    9. Tiedän ettei

Meistä mitään tule. Toinen oli sinulle tärkeämpi
      Ikävä
      10
      916
    10. Nyt se on varmaa kuntajakoselvitys

Ensi viikolla tuöee kuntaministeri ulos ja kertoo asiasta.
      Ähtäri
      21
      913
    Aihe