Lihava tissipoika hiukan laihtunut viimenäkemältä.

Kuva Puohitieltä

38

224

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    •  Vaahtokassi

      Joku onnistui tuurilla osumaan sen kipeään, turvonneeseen sisuskaluun niin, että Kylmis oksensi verta yli viikon. Laihtumista tapahtui melkoisesti samassa yhteydessä. Peräti 6 kiloa, Halle Lujah.

      • Kylmät kädet

        Luulin oikeasti kuolevani, mutta en soittanut 112. Teistä velliperseistä moni olisi soittanut, joka ikinen päivä, monta kertaa. Paranin levähtämällä ja nyt pernani on paremmassa kunnossa, kuin kolmeen vuoteen!


      •  K 
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Luulin oikeasti kuolevani, mutta en soittanut 112. Teistä velliperseistä moni olisi soittanut, joka ikinen päivä, monta kertaa. Paranin levähtämällä ja nyt pernani on paremmassa kunnossa, kuin kolmeen vuoteen!

        Ei se kipu, vaan todella ahdistava olo. Pahointivointi, paine, jne. Kipu on niistä pienin. Kivun kyllä kestää, muttei sitä hemmetin Alienia, joka puskee kylkiluiden läpi niin, ettet pysty välillä edes hengittämään kunnolla. Kestäppä sitä tunnetta 24/7.


    • ex-fani

      Tuo on tappamiseen tarkoitettu puukko. Mitä tissipojalla mielessä?

      •  Vaahtokassi

        Miten olisi kosto alkoholistilta, jolla ei ole mitään menetettävää? Onko käynyt mielessä?


      • Pelkkä.toteamus
         Vaahtokassi kirjoitti:

        Miten olisi kosto alkoholistilta, jolla ei ole mitään menetettävää? Onko käynyt mielessä?

        Jaa. Vai niin.


    • Tunkkapussi

      Sillä on mennyt vähän sukset ristiin naapurin kanssa. Vähän.

      • Videoita

        Kylmis on tyylikkääässä iskussa, mitä noita videoita katselin. Eipä paljoa vatsaa ole.


    • Kylmät kädet

      Jos hengissä selviän ja saan aikaiseksi muuttaa pois Puohitieltä, en seuraavassa läävässä tule katsomaan naapureitani edes silmiin.

      • moikka!

        Mä soitan sulle 526


    •  K 

      Te työttömät luuserit olette niin sairasta sakkia, ettei sitä uskoisi kukaan. Tunnen sen nahoissani oikeassa elämässä ja se rajoittaa jopa omaa elämääni.

    • Penis.

      Kylmis on kuin penis pakkasessa.

    • Kylmät kädet

      Hauska, miten orjaa minusta tekevä nuori amismölli ei tajua, että oikeasti tapan sen, jos se ei jätä mua rauhaan IRL "oikeassa elämässä". Mielummin takaisin suljetulle, kuin jonkun seksiorjaksi.

    • Kylmät kädet

      Miten hitossa olette saaneet mun puh.nron? Pesukarhu? Sun täytyy olla palstalla. Sun kanssa voisin harrastaa seksiä, oikeasti.

      • Kylmät kädet

        Mister S aivan liian miehinen mun makuuni, mutta sun pepusta pidän. Voisin tökkiä sitä samalla, kun runkkaan sua.


      • Firman piikkiin.

        muistan sun numerosi jo ulkoa. loppu siitä numerosta on helppo ja alku on sama kuin hyvällä ystävälläni. Suostuisitko kesällä lähtemään syömään ja oluelle, jos tarjoan?


      • Kylmät kädet
        Firman piikkiin. kirjoitti:

        muistan sun numerosi jo ulkoa. loppu siitä numerosta on helppo ja alku on sama kuin hyvällä ystävälläni. Suostuisitko kesällä lähtemään syömään ja oluelle, jos tarjoan?

        Oletko Nuiwis?


      • Kylmät kädet
        Firman piikkiin. kirjoitti:

        muistan sun numerosi jo ulkoa. loppu siitä numerosta on helppo ja alku on sama kuin hyvällä ystävälläni. Suostuisitko kesällä lähtemään syömään ja oluelle, jos tarjoan?

        Jos soitat mulle, meidän on pakko vähän sekstailla saunassa, sopiiko? Ihan vähän.


    •  H 
      • Kylmät kädet

        H, oletko tiede.fi-foorumilta? Muistatko, luin kerran sun ajatuksia. Olin alkuperäinen Liittynyt -nimimerkki. Panisin tottakai.


      •  Kk

        EUROVIISU-kipale?! wau


    •  ALF 

      öö en ole kirjautunut Tiede.fi sivustolle. Sääkeskusteluja seuraan tarkasti. Murossa olen aktiivinen. suomen vanhin keksusteluplasta :)

      • Haukipudas.com

        Sun tiedot löytyvät 0100100 pavlelutsa. En todellakaan käytä niitä. Voisin kyllä oluet tarjota jossain oulun terassilla.. sitten kesällä :-) Jos vain kelpaa.


      • Siiv Ari Fani
        Haukipudas.com kirjoitti:

        Sun tiedot löytyvät 0100100 pavlelutsa. En todellakaan käytä niitä. Voisin kyllä oluet tarjota jossain oulun terassilla.. sitten kesällä :-) Jos vain kelpaa.

        Toivottavasti en saa selkääni, sen verran iso kaveri olet :-) Ihme että Santun kanssa ei ole mennyt hermot vielä.. Oletko muuten selvinpäin? Minä en.


      • Kylmät kädet
        Siiv Ari Fani kirjoitti:

        Toivottavasti en saa selkääni, sen verran iso kaveri olet :-) Ihme että Santun kanssa ei ole mennyt hermot vielä.. Oletko muuten selvinpäin? Minä en.

        Santtu on nuori, kokematon ja kaunis poika. Enkä muutenkaan enää halua tapella KENENKÄÄN kanssa!


      • istuinrengastippa
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Santtu on nuori, kokematon ja kaunis poika. Enkä muutenkaan enää halua tapella KENENKÄÄN kanssa!

        nelikymppinen on ihan kusessa noiden elämänsä voimissaan olevien teinien kanssa. säälin kylmistä


      •  H 
        Kylmät kädet kirjoitti:

        Santtu on nuori, kokematon ja kaunis poika. Enkä muutenkaan enää halua tapella KENENKÄÄN kanssa!

        Eli sinua uskaltaa lähestyä... jopa oluen tarjota. Tykkäätkö tummasta oluesta?

        http://www.youtube.com/watch?v=2SiDhyPTsBo


      •  i 
        istuinrengastippa kirjoitti:

        nelikymppinen on ihan kusessa noiden elämänsä voimissaan olevien teinien kanssa. säälin kylmistä

        ne vetelee sitä jatkuvasti turpiin ja syy, miksei se lyö takaisin, taitaa olla se, ettei se pärjää enää.


      • Tappelin sen kanssa
        istuinrengastippa kirjoitti:

        nelikymppinen on ihan kusessa noiden elämänsä voimissaan olevien teinien kanssa. säälin kylmistä

        Kylmäkäden tappelunimi oli Talonpojankankaalla 'Puohitien Painajainen', koska se yllätti aina jollakin tavalla. Voima, reagointi, otteet, jne. siitä on yli 10 vuotta aikaa.

        Taitaa puohitien poikaa vähän kaduttaa maineensa, nyt nelikymppisenä?


      • Tomi Ranta
        Tappelin sen kanssa kirjoitti:

        Kylmäkäden tappelunimi oli Talonpojankankaalla 'Puohitien Painajainen', koska se yllätti aina jollakin tavalla. Voima, reagointi, otteet, jne. siitä on yli 10 vuotta aikaa.

        Taitaa puohitien poikaa vähän kaduttaa maineensa, nyt nelikymppisenä?

        Jos nyt voitat minut taistelussa, et todista kenellekään yhtään mitään, et edes itsellesi. Tämä on fakta.


      • Tappelin sen kanssa
        Tomi Ranta kirjoitti:

        Jos nyt voitat minut taistelussa, et todista kenellekään yhtään mitään, et edes itsellesi. Tämä on fakta.

        Tyypin vyösolki viilsi kaulani melkein auki.


    • Tomi Ranta

      Hitto, kuinka vähän ne tappelut toivat tyydytystä, vaikka voitin jokaisen. Tää on hemmetin paska Maailma. Tyydytys: 0%

      • Kylmät kädet

        15 vuotta sitten olin kova tappelija, myönnän sen. Kestävyyskuntoni ei koskaan pettänyt, olisin jaksanut vaikka seuraavaan päivään asti niitä mittelöitä. Nykyään on toisin. Nykyään täytyy käyttää hyvin julmia metodeja, jos joku tosissaan käy päälleni, sillä tiedän, etten voi kestävyyskunnollani pärjätä alkuunkaan enää.


      • Tomi Ranta
        Kylmät kädet kirjoitti:

        15 vuotta sitten olin kova tappelija, myönnän sen. Kestävyyskuntoni ei koskaan pettänyt, olisin jaksanut vaikka seuraavaan päivään asti niitä mittelöitä. Nykyään on toisin. Nykyään täytyy käyttää hyvin julmia metodeja, jos joku tosissaan käy päälleni, sillä tiedän, etten voi kestävyyskunnollani pärjätä alkuunkaan enää.

        Siksi välttelen tappeluita yli kaiken. Annan jopa hakata itseni rappukäytävässä.


    •  H 
      • Kylmät kädet

    •  V 

      Kylmis ajaa miehet hulluiksi, koska se käyttäytyy, kuin viettelevät naiset ja omaa silti miehen voimat. Omien sanojensa mukaan on hetero.

      •  i 

        Kylmäkäsi ei ole ihminen. Se on itse sanonut sen sata kertaa vuosien saatossa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

      Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
      Kuopio
      18
      1545
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      28
      1315
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      63
      1212
    4. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      11
      1112
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      27
      1045
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      65
      1036
    7. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      10
      1026
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      30
      999
    9. Kaupungin valtuuston yleisötilaisuus

      YouTubessa katsojia 76 Buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha buahahaha
      Varkaus
      2
      996
    10. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      6
      991
    Aihe