Olen uusi työntekijä firmassa. Pikkujouluissa minua yritti pokata 3ihmistä, firman omistaja, esimieheni ja joku joltain osastolta,,,
Olen järkyttynyt
Ei kai tästä jatkossa seuraa mitään sen erikoisempaa?
Kun en halua sängyn kautta huipulle,,,
Vaan ihan sen takia että olen työssäni hyvä jne.
Olen kaunis nuori nainen ja naimisissa ja myös näillä herroilla parisuhteet?
Mun mielestä tämä on käsittämätöntä, Siis petetäänkö Suomessa näin helposti ja onko se näin yleistä?
Firman pikkujouluissa...
9
8869
Vastaukset
- :-)
Niin nuori ja niin naiivi :D.
- pikkujoulu
en ole kertaakaan ollut firmani pikkujouluissa, vaikka minua on painostettu niihin osallistumaan.
minulle riittää, että näen sen porukan päivittäin töissä. siinäkin on ihan kestämistä.
en tiedä mitä pikkujouluissa on tapahtunut, eikä kiinnosta pätkääkään.- Tekopirteys oksettaa
Ennemmin otan potkut kuin lähden pikkujouluihin.
- Minna
Isekin olen huomannut saman ilmiön työpaikkani juhlissa. Parhaimpana iltana minua on yrittänyt iskeä kuusi miestä, ja kaikki naimisissa olevia perheen isiä??? Tuntuu, ettei nykyaikana ihmisille tunnu riittävän enää mikään.
Muutaman vuoden aikana tilanne on vähän onneksi rauhoittunut, eikä yrittäjiä ole enää koko ajan ympärillä pyörimässä. Ovat kai huomanneet, että vaikka olen sinkku, niin en sentään niin epätoivoinen, että alkaisin näiden ukkomiesten kanssa millekkään :)- Pikkujouluton
Oneksi olkoon. Onhan sentään vielä jollakin selkärankaa. Kyllä niissä firman pikkujouluissa riittää halukkaita naisiakin pikku seikkailuun, varsinkin jos juhlat ovat vähän kauempana. Sama koskee sekä miehiä, että naisia. Viina tekee siinäkin tehtävänsä.
Pidä pintasi edelleenkin. - Seinäruusu II
Kun saavutte myöhäiseen keski-ikään kuten minä huomaa että miesten huomion kohteena olisi mukavampi olla. Tässä iässä saa olla aivan rauhassa myös pikkujouluissa, vasta miehet noin kahdessa promillessa alkavat kiinnostua. Miettikää nuoret tytöt sitä....
- hihhii
Niinpä. Kun vielä menee muutama vuosi, niin yrittäjät vaan vähenevät ja vähenevät, jos eivät ihan kokonaan lopu. Kuka sitä nyt rupsahtanutta ja katkeraa yrittäis?
- petetty
Minun mieheni, joka on edelleen johtajana isossa yrityksessä, petti minua varmasti, minkä ehti. Jäi kiinni sitten lopulta enkä pystynyt lopultakaan jatkamaan hänen kanssaan. Mies menetti neljä lastaan ja uskollisen vaimon. Se siitä pettämisestä. Sinulla on hyvä asenne, kun et mene mukaan noiden vanhojen ukkomiesten egonpönkitys yrityksiin.
Pettäjän kanssa ei kannata elää. Valhe on huono pohja avioliitolle. Ettet vaan olis ymmärtänyt niitä henkilöitä (miehiä?) väärin. Toi kuulostaa ihan keksityltä jutulta, eihän tollasta voi tapahtua. Vai voiko oikeesti? Tosiaan, ehkä sittenkin, koska olethan nuori ja kaunis nainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.2976844Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652069- 1751797
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151287- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71156RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541066Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411031Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982