Firman pikkujouluissa...

-ällistynyt-

Olen uusi työntekijä firmassa. Pikkujouluissa minua yritti pokata 3ihmistä, firman omistaja, esimieheni ja joku joltain osastolta,,,

Olen järkyttynyt
Ei kai tästä jatkossa seuraa mitään sen erikoisempaa?
Kun en halua sängyn kautta huipulle,,,
Vaan ihan sen takia että olen työssäni hyvä jne.
Olen kaunis nuori nainen ja naimisissa ja myös näillä herroilla parisuhteet?
Mun mielestä tämä on käsittämätöntä, Siis petetäänkö Suomessa näin helposti ja onko se näin yleistä?

9

8922

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :-)

Niin nuori ja niin naiivi :D.

• pikkujoulu

en ole kertaakaan ollut firmani pikkujouluissa, vaikka minua on painostettu niihin osallistumaan.
      minulle riittää, että näen sen porukan päivittäin töissä. siinäkin on ihan kestämistä.
      en tiedä mitä pikkujouluissa on tapahtunut, eikä kiinnosta pätkääkään.

• Tekopirteys oksettaa

Ennemmin otan potkut kuin lähden pikkujouluihin.

• Minna

Isekin olen huomannut saman ilmiön työpaikkani juhlissa. Parhaimpana iltana minua on yrittänyt iskeä kuusi miestä, ja kaikki naimisissa olevia perheen isiä??? Tuntuu, ettei nykyaikana ihmisille tunnu riittävän enää mikään.

Muutaman vuoden aikana tilanne on vähän onneksi rauhoittunut, eikä yrittäjiä ole enää koko ajan ympärillä pyörimässä. Ovat kai huomanneet, että vaikka olen sinkku, niin en sentään niin epätoivoinen, että alkaisin näiden ukkomiesten kanssa millekkään :)

• Pikkujouluton

Oneksi olkoon. Onhan sentään vielä jollakin selkärankaa. Kyllä niissä firman pikkujouluissa riittää halukkaita naisiakin pikku seikkailuun, varsinkin jos juhlat ovat vähän kauempana. Sama koskee sekä miehiä, että naisia. Viina tekee siinäkin tehtävänsä.
        Pidä pintasi edelleenkin.

• Seinäruusu II

Kun saavutte myöhäiseen keski-ikään kuten minä huomaa että miesten huomion kohteena olisi mukavampi olla. Tässä iässä saa olla aivan rauhassa myös pikkujouluissa, vasta miehet noin kahdessa promillessa alkavat kiinnostua. Miettikää nuoret tytöt sitä....

• hihhii

Niinpä. Kun vielä menee muutama vuosi, niin yrittäjät vaan vähenevät ja vähenevät, jos eivät ihan kokonaan lopu. Kuka sitä nyt rupsahtanutta ja katkeraa yrittäis?

• petetty

Minun mieheni, joka on edelleen johtajana isossa yrityksessä, petti minua varmasti, minkä ehti. Jäi kiinni sitten lopulta enkä pystynyt lopultakaan jatkamaan hänen kanssaan. Mies menetti neljä lastaan ja uskollisen vaimon. Se siitä pettämisestä. Sinulla on hyvä asenne, kun et mene mukaan noiden vanhojen ukkomiesten egonpönkitys yrityksiin.

Pettäjän kanssa ei kannata elää. Valhe on huono pohja avioliitolle.

• Ettet vaan olis ymmärtänyt niitä henkilöitä (miehiä?) väärin. Toi kuulostaa ihan keksityltä jutulta, eihän tollasta voi tapahtua. Vai voiko oikeesti? Tosiaan, ehkä sittenkin, koska olethan nuori ja kaunis nainen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työttömyys on kasvussa - Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa

Hallitus halusi kannustaa työttömät töihin leikkaamalla sosiaaliturvaa. Työttömyys on kuitenkin kasvussa. Mitä itse aja
      Maailman menoa
      468
      3614
    2. Ruumis kanavassa

Mikä juttu eilen ollut poliisit palokunta ambulanssi ja ruumis auto sillalla. Tekikö itsemurhan
      Suomussalmi
      24
      2158
    3. Mikä piirre on kasvoissa tärkein?

Mikä piirre on kasvoissa tärkein kun valitset seuraa itsellesi?
      Ikävä
      139
      1997
    4. Pieni nainen, paras nainen

Näin se nyt vaan on. Mieheltä
      Ikävä
      108
      1597
    5. Suurimman myrskyilyn jälkeen

vakiintuu tyynenpi tunne. Entistä vakaampi, entistä varmempi. Aina vaikealla hetkellä auttaa, kun ajattelen sinua. Minul
      Ikävä
      48
      1470
    6. Tojotamies törttöili taas auton eteen

Ja taas joku Tojotapappa vähät välitti liikennesäännöistä ja kääntyi viitostietä ajaneen auton eteen tänään, tällä kerta
      Suomussalmi
      36
      1274
    7. Mikä häpeä Haapaveden kaupungille

Avin huomautuksen mukaa hoitoyksikkö on ollut monin osin lainvastainen. Huomautettavaa on monista asioista. Miten Haa
      Haapavesi
      66
      1236
    8. En sano tätä pahalla

Mutta olihan meillä aika reippaasti ikäeroa ja aivan erilaiset elämäntilanteetkin. En vaan jotenkin tajunnut sitä aiemm
      Ikävä
      84
      1225
    9. Ei mitään menetettävää

Arvostin ja kunnioitin sun tunteita. Menit nyt liian pitkälle. Mulla ei ole enää mitään menetettävää ja sä tulet sen huo
      Ikävä
      163
      1176
    10. Tiedättekö miksi mies on olemassa?

Lisääntymistä varten. Ei mitään muuta hyötyä. Jos nainen voisi lisääntyä ilman miestä, luuletteko miehet että naiset tar
      Ikävä
      209
      1000
    Aihe