Ari Ulmasen näky v. 2008

Ari Ulmasen näky v. 2008

Näyssä oli Suomen kartta. Mustiin pukeutunut äiti kantoi surren raskaasti lastaan sylissä kulkien karttaa kohti edestäpäin. Ääriviivat tekivät selvät rajat, joka oli Oulun kohdalta viistottain Kotkaan eli äidin oikea raja. Hahmo oli ihan musta. Loppunäky oli se, kun tuo äiti oli polvirukouksessa Suomen länsi-eteläosassa.

Koin näystä, että kansana tulemme kokemaan jotakin, joka saa meidät polvirukoukseen.

Vielä on aikaa tehdä käännös Jumalan puoleen.

11

361

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Inhottava realisti

Kuten aikaisemmin, epäilen tätäkin "näkyä"....

Jos ongelmia tulee, niitä ei polvirukouksella ratkota. Voit tutkiskella ihan vaikkapa Ukrainaa ja ebola-alueita ja pohtia sitä, kuinka moni siellä on polvirukouksessa...

• Herran apu...

Jer. 19:9 "Ja minä (Herra) panen heidät syömään poikiensa ja tyttäriensä lihaa, ja he syövät toinen toisensa lihaa siinä hädässä ja ahdistuksessa ..."

• sinettisormus1

Tunnen tämän Arin ja todella hyvin, vahva ja rakkaudellinen hengenmies. kertoi aikanaan tämän näyn minulle ja koki sen liittyvän Tukholman profetiaan.

• Ari sitä ja Ari tätä

Yksi eksyttäjäfariseusten kuoro tämä koko palsta!

• Itsesi mukaisesti
        Ari sitä ja Ari tätä kirjoitti:

Yksi eksyttäjäfariseusten kuoro tämä koko palsta!

tarkoitatko eksyttämisen yrittäjien? Sellaisten, joka täyttää yksin pitkän ketjun kysyen ja vastaillen itsensä kanssa? Ja jossakin vilahtaa Inhottavakin?

Tämän ketjun ja vast. tunnistaa totuudeksi.

Huolettoman elämän maassa Suomessa ei saa edes kertoa, miten Jer. 19:9 on toteutunut eri nälkävuosien aikaan jo. Suomen nälkävuodetkin 1850-luvun jälkeen olivat melkoisen pahat. Yksi pikkuruinen Tapanimyrsky vei viikoksi sähköt. Mitähän yksi iso myrsky saisi aikaan?

• Inhottava realisti
        Itsesi mukaisesti kirjoitti:

tarkoitatko eksyttämisen yrittäjien? Sellaisten, joka täyttää yksin pitkän ketjun kysyen ja vastaillen itsensä kanssa? Ja jossakin vilahtaa Inhottavakin?

Tämän ketjun ja vast. tunnistaa totuudeksi.

Huolettoman elämän maassa Suomessa ei saa edes kertoa, miten Jer. 19:9 on toteutunut eri nälkävuosien aikaan jo. Suomen nälkävuodetkin 1850-luvun jälkeen olivat melkoisen pahat. Yksi pikkuruinen Tapanimyrsky vei viikoksi sähköt. Mitähän yksi iso myrsky saisi aikaan?

Myrsky tai ei, sillä ei ole tekemistä Raamatun kanssa.

Jo kaiken todennäköisyyden vuoksikin on selvää, että asioita tapahtuu - niin hyviä kuin pahojakin. Jokainen valtio ja alue maailmassa on historian aikana kokenut monenmoista.

• -jarmo-
        Inhottava realisti kirjoitti:

Myrsky tai ei, sillä ei ole tekemistä Raamatun kanssa.

Jo kaiken todennäköisyyden vuoksikin on selvää, että asioita tapahtuu - niin hyviä kuin pahojakin. Jokainen valtio ja alue maailmassa on historian aikana kokenut monenmoista.

Sun kannattais kumminki tollasena fiksuna ihmisenä ottaa käyttöön ajatuksena että jos ihmiset ovat tuota mieltä, niin ajatella asiaa sitä kautta kun että kieltää koko ajatus. Ajatteles kuinka paljon lähemmäs pääset meitä ja niitä ihmisiä.

• Inhottava realisti
        -jarmo- kirjoitti:

Sun kannattais kumminki tollasena fiksuna ihmisenä ottaa käyttöön ajatuksena että jos ihmiset ovat tuota mieltä, niin ajatella asiaa sitä kautta kun että kieltää koko ajatus. Ajatteles kuinka paljon lähemmäs pääset meitä ja niitä ihmisiä.

Miksi minun pitäisi tuntemattomia nettikeskustelijoita lähentyä?

Et taida muuten olla "oikea" -jarmo-...

• -jarmo-
        Inhottava realisti kirjoitti:

Miksi minun pitäisi tuntemattomia nettikeskustelijoita lähentyä?

Et taida muuten olla "oikea" -jarmo-...

Mä oon just se sama vartija, järjestyksenvalvoja ja turvallisuusvalvoja virallisilla nimityksillä sanottuna.

• -jarmo-

Ajatelkaas ateistit ja muut sgnostistit kuinka lähelle te pääsettemenettämättä teidän omaa asennetta ja identiteettiänne jos keksustelisitte uskovien kanssa hypoteettisesta näkökulmasta. Teille avautuisi itsellenne uusi ja hyväntahtoinen maailma, eikä se angstinen "eioo" maailma.

• ttkkl

Nieminen on Kotkasta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.

https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.
      Maailman menoa
      84
      5077
    2. Persuja ei aluevaltuustoissa näy

Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.
      Maailman menoa
      17
      3416
    3. Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni

Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j
      Maailman menoa
      25
      2735
    4. Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet

🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.
      Ikävä
      58
      1790
    5. Miksi pitäisit enemmän

Minusta kuin siitä toisesta?
      Ikävä
      47
      1576
    6. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan vai tuleeko mitään?
      Ikävä
      94
      1352
    7. Tämmönen höpsö

Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress
      Suhteet
      44
      1346
    8. Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa

Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.
      Maailman menoa
      239
      1295
    9. Hiljaisuus

Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.
      Ikävä
      73
      1048
    10. IS Viikonloppu 29.-30.11.2025

Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra
      Sanaristikot
      54
      932
    Aihe