Ari Ulmasen näky v. 2008

Ari Ulmasen näky v. 2008

Näyssä oli Suomen kartta. Mustiin pukeutunut äiti kantoi surren raskaasti lastaan sylissä kulkien karttaa kohti edestäpäin. Ääriviivat tekivät selvät rajat, joka oli Oulun kohdalta viistottain Kotkaan eli äidin oikea raja. Hahmo oli ihan musta. Loppunäky oli se, kun tuo äiti oli polvirukouksessa Suomen länsi-eteläosassa.

Koin näystä, että kansana tulemme kokemaan jotakin, joka saa meidät polvirukoukseen.

Vielä on aikaa tehdä käännös Jumalan puoleen.

11

309

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Inhottava realisti

Kuten aikaisemmin, epäilen tätäkin "näkyä"....

Jos ongelmia tulee, niitä ei polvirukouksella ratkota. Voit tutkiskella ihan vaikkapa Ukrainaa ja ebola-alueita ja pohtia sitä, kuinka moni siellä on polvirukouksessa...

• Herran apu...

Jer. 19:9 "Ja minä (Herra) panen heidät syömään poikiensa ja tyttäriensä lihaa, ja he syövät toinen toisensa lihaa siinä hädässä ja ahdistuksessa ..."

• sinettisormus1

Tunnen tämän Arin ja todella hyvin, vahva ja rakkaudellinen hengenmies. kertoi aikanaan tämän näyn minulle ja koki sen liittyvän Tukholman profetiaan.

• Ari sitä ja Ari tätä

Yksi eksyttäjäfariseusten kuoro tämä koko palsta!

• Itsesi mukaisesti
        Ari sitä ja Ari tätä kirjoitti:

Yksi eksyttäjäfariseusten kuoro tämä koko palsta!

tarkoitatko eksyttämisen yrittäjien? Sellaisten, joka täyttää yksin pitkän ketjun kysyen ja vastaillen itsensä kanssa? Ja jossakin vilahtaa Inhottavakin?

Tämän ketjun ja vast. tunnistaa totuudeksi.

Huolettoman elämän maassa Suomessa ei saa edes kertoa, miten Jer. 19:9 on toteutunut eri nälkävuosien aikaan jo. Suomen nälkävuodetkin 1850-luvun jälkeen olivat melkoisen pahat. Yksi pikkuruinen Tapanimyrsky vei viikoksi sähköt. Mitähän yksi iso myrsky saisi aikaan?

• Inhottava realisti
        Itsesi mukaisesti kirjoitti:

tarkoitatko eksyttämisen yrittäjien? Sellaisten, joka täyttää yksin pitkän ketjun kysyen ja vastaillen itsensä kanssa? Ja jossakin vilahtaa Inhottavakin?

Tämän ketjun ja vast. tunnistaa totuudeksi.

Huolettoman elämän maassa Suomessa ei saa edes kertoa, miten Jer. 19:9 on toteutunut eri nälkävuosien aikaan jo. Suomen nälkävuodetkin 1850-luvun jälkeen olivat melkoisen pahat. Yksi pikkuruinen Tapanimyrsky vei viikoksi sähköt. Mitähän yksi iso myrsky saisi aikaan?

Myrsky tai ei, sillä ei ole tekemistä Raamatun kanssa.

Jo kaiken todennäköisyyden vuoksikin on selvää, että asioita tapahtuu - niin hyviä kuin pahojakin. Jokainen valtio ja alue maailmassa on historian aikana kokenut monenmoista.

• -jarmo-
        Inhottava realisti kirjoitti:

Myrsky tai ei, sillä ei ole tekemistä Raamatun kanssa.

Jo kaiken todennäköisyyden vuoksikin on selvää, että asioita tapahtuu - niin hyviä kuin pahojakin. Jokainen valtio ja alue maailmassa on historian aikana kokenut monenmoista.

Sun kannattais kumminki tollasena fiksuna ihmisenä ottaa käyttöön ajatuksena että jos ihmiset ovat tuota mieltä, niin ajatella asiaa sitä kautta kun että kieltää koko ajatus. Ajatteles kuinka paljon lähemmäs pääset meitä ja niitä ihmisiä.

• Inhottava realisti
        -jarmo- kirjoitti:

Sun kannattais kumminki tollasena fiksuna ihmisenä ottaa käyttöön ajatuksena että jos ihmiset ovat tuota mieltä, niin ajatella asiaa sitä kautta kun että kieltää koko ajatus. Ajatteles kuinka paljon lähemmäs pääset meitä ja niitä ihmisiä.

Miksi minun pitäisi tuntemattomia nettikeskustelijoita lähentyä?

Et taida muuten olla "oikea" -jarmo-...

• -jarmo-
        Inhottava realisti kirjoitti:

Miksi minun pitäisi tuntemattomia nettikeskustelijoita lähentyä?

Et taida muuten olla "oikea" -jarmo-...

Mä oon just se sama vartija, järjestyksenvalvoja ja turvallisuusvalvoja virallisilla nimityksillä sanottuna.

• -jarmo-

Ajatelkaas ateistit ja muut sgnostistit kuinka lähelle te pääsettemenettämättä teidän omaa asennetta ja identiteettiänne jos keksustelisitte uskovien kanssa hypoteettisesta näkökulmasta. Teille avautuisi itsellenne uusi ja hyväntahtoinen maailma, eikä se angstinen "eioo" maailma.

• ttkkl

Nieminen on Kotkasta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe