Tunteeko tai tietääkö kukaan täällä sellaista ihmistä kun Sami Turunen saatetaan tuntea myös nimellä Sampsa. oli joskus portsarina ainakin..
jos joku tietää jotakin niin kertokaa :)
AUTTAKAA
12
2153
Vastaukset
- Vanha kamu
Eipä oo Sampsaa vuosiin näkynyt, työskenteli aikanaan Raitasen Shellillä "letkunjatkona" ja tappoi myös Shellin pick-upin Loutinmäen tolppaan pikku huuruissa.
Sittemmin toimi myös pokena ravintoloissa ja hurahti "mopohommiin", taisi olla tuusulanjärven tunareissa vai oliko se joku Klan mc.....
Kyllä Sampsan kanssa kättä paiskataan jos tavataan.....- markki
kiitos tosi paljon, koska kaikki tieto on plussaa. Onko sulla mitään tietoa missä mahtaa asuu nykysin tai mistä löytäisin kyseisen ihmisen? :)
- Isäkö ?
Etsitkö omaa vai lapsesi isää ?
- markki
isää ....
- kyll se siit
Google antaa "Sami Turunen Järvenpää" n. 245 000 hakutulosta, joten onnea matkaan.
- markki
eii asu jäkessä enään, mut joskut asu tai ainakin pyöri täällä päin.. että kiitos vaan !
- Etsivä löytää.....
Jos mä oisin sä !
Etsisin käsiini näitä "vanhoja" pokeja jotka tekivät hommia jo samaan aikaan kun Sami.
Esim. Karra Zapatasta, tietäisi varmaankin missä Sami majailee, jopa puhelinnumeron............- markki
hei kiitos sulle "etsivä löytää" pitääkin käydä pyörähtämässä siellä =)
- Etsivä löytää......
Mieti sitten tarkkaan, miten tietoja kyselet !
Jos vain kyselet "missä mun isi Sami on", pysyvät suut varmasti kiinni ja tuskin ovat henkilöstä koskaan kuulleetkaan.
Mutta kerro nyt kuitenkin jos jotain saat selville......- markki
Juu tottakai mietin! Eikä ekana tullut mieleen mennä ihan noin kysymään.. :D mutta mä kerron jos jotakin selviää. Ja jos joku täällä tietää jotakin niin kertokaa
- Miksisami
markki kirjoitti:
Juu tottakai mietin! Eikä ekana tullut mieleen mennä ihan noin kysymään.. :D mutta mä kerron jos jotakin selviää. Ja jos joku täällä tietää jotakin niin kertokaa
Niin siis millä aikeilla Samia etsit??
- Saminpoika
Milläs aikeilla Samia etsit?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141819Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1501550- 781418
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91311- 571256
- 741125
- 1091049
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551000- 62997
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890