Tunteeko tai tietääkö kukaan täällä sellaista ihmistä kun Sami Turunen saatetaan tuntea myös nimellä Sampsa. oli joskus portsarina ainakin..
jos joku tietää jotakin niin kertokaa :)
AUTTAKAA
12
1939
Vastaukset
- Vanha kamu
Eipä oo Sampsaa vuosiin näkynyt, työskenteli aikanaan Raitasen Shellillä "letkunjatkona" ja tappoi myös Shellin pick-upin Loutinmäen tolppaan pikku huuruissa.
Sittemmin toimi myös pokena ravintoloissa ja hurahti "mopohommiin", taisi olla tuusulanjärven tunareissa vai oliko se joku Klan mc.....
Kyllä Sampsan kanssa kättä paiskataan jos tavataan.....- markki
kiitos tosi paljon, koska kaikki tieto on plussaa. Onko sulla mitään tietoa missä mahtaa asuu nykysin tai mistä löytäisin kyseisen ihmisen? :)
- Isäkö ?
Etsitkö omaa vai lapsesi isää ?
- markki
isää ....
- kyll se siit
Google antaa "Sami Turunen Järvenpää" n. 245 000 hakutulosta, joten onnea matkaan.
- markki
eii asu jäkessä enään, mut joskut asu tai ainakin pyöri täällä päin.. että kiitos vaan !
- Etsivä löytää.....
Jos mä oisin sä !
Etsisin käsiini näitä "vanhoja" pokeja jotka tekivät hommia jo samaan aikaan kun Sami.
Esim. Karra Zapatasta, tietäisi varmaankin missä Sami majailee, jopa puhelinnumeron............- markki
hei kiitos sulle "etsivä löytää" pitääkin käydä pyörähtämässä siellä =)
- Etsivä löytää......
Mieti sitten tarkkaan, miten tietoja kyselet !
Jos vain kyselet "missä mun isi Sami on", pysyvät suut varmasti kiinni ja tuskin ovat henkilöstä koskaan kuulleetkaan.
Mutta kerro nyt kuitenkin jos jotain saat selville......- markki
Juu tottakai mietin! Eikä ekana tullut mieleen mennä ihan noin kysymään.. :D mutta mä kerron jos jotakin selviää. Ja jos joku täällä tietää jotakin niin kertokaa
- Miksisami
markki kirjoitti:
Juu tottakai mietin! Eikä ekana tullut mieleen mennä ihan noin kysymään.. :D mutta mä kerron jos jotakin selviää. Ja jos joku täällä tietää jotakin niin kertokaa
Niin siis millä aikeilla Samia etsit??
- Saminpoika
Milläs aikeilla Samia etsit?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1377689Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde381925Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251880- 911623
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801555Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104988- 49920
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik4839Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28820- 33783