Oli raskas päivä töissä. Tulin kotiin. Otin housut pois jalasta. Ensimmäisenä mieleen tuli nainen, joka oli tiukoissa jumppahousuissa kyykistynyt eteeni niin, että pilluvako näkyi. Tässä vaiheessa käteni alkoivat jo eksyä alapään seudulle. Sitten muistin lukeneeni verkosta jutun, että ihoa voitelemalla ja syömällä omega-3:sta iho kiintetyy. Juuri tämän esinahan kiinteyttämisen vuoksi olin alun alkaen alkanut tähän selibaattiin... Otin rasvan käteeni, levitin sen penikseeni aivan kauttaaltaan, ruuttasin sitä niin että penikseni on yltäpäältä liukas ja öljyinen. En voinut lopettaa edestakaista liikettä. Menin suihkuun, jatkoin peniksen öljyämistä yhä kiihtyvämpään tahtiin ja sitten pakotin itseni lopettamaan. Seuraavaksi käteni hakeutui puhelimella, joka oli pesukoneen kannen päällä. Laitoin verkosta kuulumaan heviä, jotta saisin ajatukseni muualle. Sitten ajatukseni harhautuivat niihin muistoihin puhelimella katsotuista milf videoista. Aloin katsoa xvideos-sivustolta videota "milf moaning" se kaunis isotissinen blondi voihki niin eroottisesti että meinasin tulla pelkästä ääntelystä... Ahh... Sitten öljysin mulkkua kiihtyvään tahtiin kunnes lopulta sain viisi täyttä latausta suihkukaivon ritilän päälle. Spermaa tuli siis aivan saatanasti ja olin ihmeissään siitä miten paksua ja paakkuista se oli. Testosteroni tasot laskivat todella paljon ja tunsin itseni aivan uupuneeksi. Peseydyin suihkussa ja pyyhin öljyn ja sperman pois terskasta, minua harmitti todella paljon, että olin langennut taas tähän ja vain 28 ja puoli päivää oli kulunut... Tästä alkaa taas sitten uusi selibaatti. Tällä kertaa yritän selvitä uudenvuoden vaihteeseen asti.
29. päivä selibaatissa: GAME OVER
mies20v
1
157
Vastaukset
- mies20v
Näin jälkeenpäin on vielä aivan pakko sanoa, että minua huimaa... Väsyttää todella paljon... Päätä särkee... Kaikki tämä johtuu vain siitä, että elimistölläni on puutetila adrenaliinista ja testosteronista, joita olen saanut nauttia yliannostuksina jo viikonpäivät... Yritän muistaa tämän kamalan tunteen kun seuraavan kerran on kulunut 29 päivää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 174096
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1842459Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731597Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o641167Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella231137- 171894
Toivoisin etten jännittäisi
niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti42892Junan kylkeen autolla
Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä74863- 104850
Oletko päättänyt
Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa72810