ari puro

ida

Ari Puro... Hän asui taloyhtiössäni, mutt nythän mies muutti helsinkiin.
Ari asui vuorentaustan pohjolantiellä...
Uskooko kukaan?

8

2140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minä

No jee.

• outi

no ei ainakaan jackson ole vielä muuttanut hesaan vielä... tunnen sen niin tiedän asian

• tonttu

mä uskon kyllä koska itekin asun ylöjärvellä... voisitko kertoo koko osotteen?

• mie

ja mitähän sä sillä tekisit???

• tonttu
        mie kirjoitti:

ja mitähän sä sillä tekisit???

kokeilin vaan että onko tän keskustelun alottanut ihminen niin tyhmä että menee ja kertoo sen osotteen... kun kerto jo tienkin nimen mis ari asuu... ei siis mulla mitään mielenkiintoo sen osotteeseen... testasinpahan vain..

• tajuttomnkiva

no en tiiä mitä pitäs uskoo....

• sitte

ompa mahtavaaaaaaaa....

• Soinilainen

Ari Puro asuu oikeasti Soinissa.Hän vain opiskelee Ylöjärvellä.Hänen veljensä ja siskonsa on opettajina Soinissa.Katsokaa vaikka netistä.Joten Ari on Soinin poika!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      13
      3808
    2. Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain

Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja
      Joensuu
      28
      3143
    3. Suomessa eletään liian pitkään

"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy
      Maailman menoa
      284
      3026
    4. Deodoranttiteollisuus

Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin
      Jämsä
      8
      2000
    5. Trump syyttää Bideniä ja Obamaa lentoonnettomuudesta!

Ukko on ihan seonnut.
      Maailman menoa
      243
      1741
    6. Voitaisko olla kavereita?

Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk
      Tunteet
      6
      1540
    7. Martinan mies on Suomessa.

Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      214
      1322
    8. Näyttääkö kaivattusi

Miten hyvältä ❤️
      Ikävä
      75
      1311
    9. Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?

Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi
      Einekset
      39
      1122
    10. Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin

Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_
      Ateismi
      4
      1091
    Aihe