Oli tosi musta perjantai että piti itkeä katkerasti, osuva nimi oli päivälle annettu
Black Friday
11
104
Vastaukset
- Röhönauru-BF
Black Friday (musta perjantai) on kiitospäivän jälkeinen päivä eli marraskuun neljäs perjantai, ja sitä pidetään Yhdysvalloissa kauppojen joulusesongin avauspäivänä.
Black Friday on kaupoille vuoden suurin yksittäinen ostospäivä
ja ne myyvät erilaisia tuotteita alennettuun hintaan.
Kaupat avaavat ovensa normaalia aikaisemmin,
yleensä viideltä tai kuudelta,
ja ne pysyvät avoinna jopa iltayhteentoista asti.
Vuosittain amerikkalaiset kuluttavat päivän aikana
kymmeniä miljardeja dollareita
http://fi.wikipedia.org/wiki/Black_Friday
Kyllä täälläSuomessakin Black Friday kilisytti kauppojen kassoja niin tiuhaan
että kauppiaita makeasti nauratti.- BF-upeet ALEt
https://www.google.fi/search?q=Black Friday&rlz=1C1CHMZ_fiFI398FI398&oq=Black Friday&aqs=chrome..69i57j69i61&sourceid=chrome&es_sm=122&ie=UTF-8
oli Suomessakin TOSI hyviä
ALE-tarjouksia BF:n kunniaksi
mua ei ainakaan yhtään itkettänyt LOL
- BF - - pakkopaasto
mulla Black Friday on
AINA
*älä osta mitään*-päivä
loppukuussa ei pienestä eläkkeestä ole jäljellä centiäkään,
jääkaapissa vain valot
paastopäivä siis, ja
koko vkl paastoa
iloinen mieli kuitenkin,
onhan huomenna jo joulukuu
ja saa kohta taas eläkkeen jolla ostaa ruokaa- osat vaihtelee
Hyvää adventtia sinulle! Hienoa, että sinulla on iloinen mieli!
- mummoja hakkaat...;
totuusvoittaaaina kirjoitti:
Minulle se oli sysi musta päivä
naisten hakkaamiseen yllyttäjää
ei iloinen päivä kohtaa,
itke vaan syntejäsi,
syntisäkki! - naistenhakkaaja linn
totuusvoittaaaina kirjoitti:
Minulle se oli sysi musta päivä
totuusvoittaaaina30.11.2014 23:480 SULJE
on kuitenkin hyvä oppi ja oikeuden mukainen että ovikellon soittavaa jehovan todistaa lyödään luu vitosella oikein kunnolla että taju menee
http://keskustelu.suomi24.fi/node/11836695#comment-74412774-view
artonissi se kehoittelee,
että ihan luu vitosella taju kankaalle
todistaja-naisilta ja
jt-mummoilta
ihan SYSI MUSTA sielu tällä nissillä
- Maisalis
Niin, oikeus voitti. Me voitimme, tasa-arvo ja ihmisoikeudet toteutuvat.
- että silleen
Mikä oikeus Se on kun tullaan toisen tontille vaatimaan oikeuksiaan, niinkuin homot nyt tekivät.
- oikeutta
"Oikeus työnnetään takaperin, ja vanhurskaus seisoo kaukana, sillä totuus kompastelee torilla, suoruus ei voi sisälle tulla." (Jes.59:14)
- smsrtj
Yileb itse musitamaan tämän menneen perjantain päivämäärän varman loppuuni asti: Erosin kirkosta perjantaina mikäli ero tosiaan meni läpi. Ainakin ilmoitin itseni, helsinkiläisen, haluavani eriota kirkosta kuten tein 2-3 v sitten. Silloin sain säjköpostiini viestin ettei eroani hyväksytä koska olen helsinkiläinen.
Ajattelein silloin ttä liekö Herran tahto etttn eroa kirkosta mutta pahaa on tehnyt kuulua kirkkoon kun tietää papiston laadun, mätiä hedelmiä, hyvin mätiä hedelmiä joukossa. En heidän palkkojaan maksele enää.
Homostelulle ei ja se on syntiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.141993Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161831524Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä
Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain1491352Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt971298Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381188- 84918
Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu49872Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks13807Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.138803Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas126800