Me tunnustamme nyt ja tahdomme vastakin tunnustaa kaikkien kristittyjen kanssa, että:
…Jumala loi ihmisen mieheksi ja naiseksi. Siksi Jumalan silmissä on vain syntiin langenneita miehiä ja naisia, joille Jumala on valmistanut pelastuksen Poikansa kuolemassa ja ylösnousemuksessa. Kaikki kärsivät erilaisista synnin seurauksista, joihin kirkko suhtautuu armeliaasti, koska se on itsekin armon tarpeessa.
http://www.lhpk.fi/blogi/jumalan-sana-pysyy-ikuisesti-eika-muutu-aikojen-muuttuessa/
ON HIENOA KUULUA TÄHÄN SEURAKUNTAAN
8
88
Vastaukset
- et kuulu
sinä arto et itse kuulu mihinkään seurakuntaan,
kunhan floodaat
copypasteja nettiinVarmasti kuulun
Huomatkaa että tältä Risto Soramieheltä vietiin pappisoikeudet kun julistaa Jumalan sanaa. Ei ole viety esim. Irja Askolalta eikä kylliäiseltä- ex-naapuri
totuusvoittaaaina kirjoitti:
Varmasti kuulun
Huomatkaa että tältä Risto Soramieheltä vietiin pappisoikeudet kun julistaa Jumalan sanaa. Ei ole viety esim. Irja Askolalta eikä kylliäiseltäsinä arto et itse kuulu mihinkään seurakuntaan,
kunhan floodaat
copypasteja nettiin
kirkosta eronnut olet,
joten
ei sulla ole mitään kompetenssia
arvostella kirkon työntekijöitä
koska et itse ole edes ko.kirkon JÄSENKÄÄN - kamalia juttuja
Varmasti kuulun
Huomatkaa että tältä Risto Soramieheltä vietiin pappisoikeudet kun julistaa Jumalan sanaa. Ei ole viety esim. Irja Askolalta eikä kylliäiseltäet ole kristityn srk:n jäsen
sen näkee väkivaltaisista kirjoituksistasikin totuusvoittaaaina kirjoitti:
Varmasti kuulun
Huomatkaa että tältä Risto Soramieheltä vietiin pappisoikeudet kun julistaa Jumalan sanaa. Ei ole viety esim. Irja Askolalta eikä kylliäiseltäEikä viedä Kari Mäkiseltä
- alamäki,alamäki.....
Eikä viedä Kari Mäkiseltä
mitä siltä (ala)Mäkiseltä ei viedä?
ohjaa kirkkoa alamäkeen lausunnoillaan.
- voi artsia
Homot ne saa mennä naimisiin mutta Arto parka, häntä ei yksikään suomalainen tai ulkolainen nainen huoli :( ... jos Arto kävisit hoidattamassa päänuppisi ja pääsisit jumalaharhoistasi eroon niin etköhän sinäkin avioliiton satamaan pääse purjehtimaan.
- kyllästynyt sinuun!
Häivy, olet sairas vainoaja!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 216548
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04687- 603677
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2282937Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon342712Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452496Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme252335Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731767- 401753
- 241618