Paljonko maksaa kakkonen?

Paskaakstäs?

Nyt täytyy kaikkien koulujen uusia terveysopin oppikirjat ja sinne tulee lisätä kappale: Normaalin anaaliyhdynnän suorittaminen miesten kesken.

Samoin täytyy opettaa, että penis on miehen herkin kohta ja sitä täytyy samalla hyväillä.

Tasa-arvoa lapsille, jo ala-asteella!!

Hyi vittu!! Sano homo....

1

108

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • purkaus

Toukokuussa käytyäni täällä pääkaupungin palstalla ajattelin ettei senaikaista roskaa puolillaan oleva palsta ole minua varten. Siksi tulin tänne pätemään kokopäiväiseksi Kirjoituksissa oli tappouhkauksista lähtien kaikenlaista kieroa muiden ihmisten haukkumista. Pahinta olivat esim somaleihin kohdistuneet raa'at uhkaukset ja jatkuva ihmisarvoa alentava kirjoittelu. Sillä somaleista ei saa kirjoittaa muuten kuin ylistäen ja jumaloiden. Haluan suvaitsevaisuudestani mitallin.

Vastaavaa ihmisyyttä alentavaa kirjoittelua esiintyi tuolloin milloin kehenkin yksittäiseen ihmiseen tai ihmisryhmään kohdistettuna. Näytti että palsta on raivopäisten ja kostonhimoisten, täyttä ymmärrystä vailla olevien temmellyskenttä. Sillä minä ymmärrän vain niitä jotka ajattelee niinkuin minä.

Ymmärrän toki, että tämänkaltaisen palstan kirjoittelu voi olla värikästäkin, mutta raja menee siinäkin. Kannattaa muistella mitä kotona opetettiin muiden ihmisten kunnioittamisesta - ja jollei opetettu niin kannattaa lukea suomi24:n säännöt.

Joka tapauksessa tutustuttuani kotikaupunkini palstan surkeaan alennustilaan päätin yrittää muuttaa sitä hakeutumalla luotsiksi. Olen onnistunut hyvin. Ne jää joista tykkään.

Minusta kenen tahansa helsinkiläisen pitää voida lukea tätä palstaa kokematta tulevansa syrjityksi tai loukatuksi jatkuvasti puhumattakaan, että hänen henkeään uhataan esimerkiksi syntyperänsä PAITSI NE JOTKA ASUU KEHÄ 3 POHJOISPUOLELLA.

Tuskin yksikään palstan lukija on ehtinyt nähdä puoliakaan niistä edesvastuuttomista typeryyksistä, joita olen tähän menneessä poistanut. Jokatapauksessa ennen täällä tapahtui niinkuin hesan kaduilla aamuyöstä

Minua saa yrittää haukkua sano cityorava korkeasaaressa- olen siihen muussa elämässäni tottunut samoin kuin siihen, että lopulta toimiini ollaan tyytyväisiä heidän taholtaan, jotka eivät yleensä meteliä itsestään pidä onneksi heitä on hesassa tyytyväisiä nurkantakana nurisijoita.

Palsta on siis avoin kaikille helsinkiläisille ja heidän sääntöjenmukaisille ja asiallisille kirjoituksilleen. Vaikka helsinki on pääkaupunki niin muilla ei ole tänne mitään asiaa.

Tämäkin aloituksesi vastauksineen poistuu viimeistään perjantaina sääntöjen vastaisina. Jollei se miellytä niin tee minusta valitus. Puutinille tai pohjoiskoreaan Kim Jong-un lle

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"

Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde
      Ensitreffit alttarilla
      21
      2656
    2. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      29
      2282
    3. 148
      2254
    4. Hullu liikenteessä?

Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.
      Kiuruvesi
      53
      2160
    5. Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"

Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1772
    6. Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?

Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks
      NATO
      388
      1627
    7. Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta

Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään
      Maailman menoa
      96
      1566
    8. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      290
      1454
    9. Kunta ostaa kivitipun

Kunnanjohtajan tuleva uusi ostokohde
      Lappajärvi
      133
      1408
    10. Varokaa! Lunta voi sataa kohta!

Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm
      Maailman menoa
      13
      1399
    Aihe