väärin ymmärtänyt

En halunnut syntyä

Olen ilmeisesti ymmärtänyt käsitteet rukous,usko,Jumala,Jeesus kaikki väärin.Epäilen samaista myös käsitykseeni uskova,kristitty uskova jne voisin jatkaa loputtomiin.
Minulla menee todella huonosti. Olen koditon,varaton,työtön,syrjäytynyt kurja.Tuho alkoi 10 vuotta sitten mutta vauhti kiihtyi viime vuonna,näin olen tieni päässä tänä päivänä.
En kuitenkaan halunnut luovuttaa vaan yritin kaiken mahdollisen. Yhteiskunta,seurakunnat,pelastusarmeija eivätkä myöskään muut tahot ole valmiita auttamaan. En halua nimetä ketään. Epätoivoni keskellä otin yhteyttä rukouspalveluun pyytäen konkreettista vastausta. Palveleva puhelin oli yksi monista. Kaikki turhaa. Jumala auttaa vain valittuja. Mikä ihmeen uskonto mahtaneekaan olla? Ilmeisiesti niiden joilla menee hyvin. Hyvin menestyvien uskonto.
Hyvin menestyvien Jumala.Samaa sakkia kuin siellä missä entuudestaan on paljon sinne tulee lisää.
Tai kenties, oi minulla menee niin hyvin annan 100€ ebolan estoon.
Ja Jumala kuulee.Vaan ei kuule köyhää mitätöntä, älytöntä kaikki uskonnot ja usko.
Hyvästi maailma.

9

71

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • la vita eterna

      Jep! Olet todellakin ymmärtänyt väärin! Ja jos olet päätänyt panna pelin poikki, niin se on sitten tältä erää loppu, mutta elämä ei silti lopu kuolemaan! Elämä on ikuista ja se jatkuu aikansa tuolla kuoleman rajan takana, mutta ennenpitkää joudut palaamaan takaisin eli syntymään tänne tai jonnekin muualle kehitystäsi vaastaaviin olosuhteisiin oppimaan jotain tärkeää itsestäsi ja koko elämän tarkoituksesta...jotain sellaista mitä et nyt selvästikään ole vielä hoksannut.

    • iy7ikh,jli

      Lähtisin siitä, että tuollaisia asioita kuin sielu tai jumala ei ole olemassa. Miksi olisi? Niistä ei ole yhtään todistetta eikä niitä tarvita minkään asian selittämiseen. Silloin ei ole järkeä rukouksessa, eikä missään uskonnollisissa yhteisöissä, jotka saarnaavat valheitaan. Jätä tuo roskaväki ja ala ajatella asioita itse. Suomessa on sosiaaliturva. Ei täällä nälkään kuole vaikka on työtön. Lue kirjoja ja käy lenkillä. Älä anna viimeisiä rahojasi hyväntekeväisyyteen. Ne menevät huijarien taskuihin.

    • se ei kannata

      Jo kummittelu todistaa että sielu on olemassa, mutta mihin ne sitten lopulta joutuvat? Ei kannata lopettaa elämää jos et tiedä mihin sitten joudut.

      • köyhiä ollaan

        Suomessa on hyvin paljon köyhiä koska päättäjämme eivät osaa tehdä kuin itselleen ja omille lapsilleen rahaa, sinulla on erittäin paljon samanlaisessa tilanteessa olevia ihmisiä, joilla ei ole rahaa välillä edes ruokaan. Silti he jaksavat jatkaa kunnes taas seuraavat rahat tulee. Kaikki on vain väliaikaista, vielä kaikki muuttuu vähän parempaan kun vaan jaksat jatkaa.


      • niin se on
        köyhiä ollaan kirjoitti:

        Suomessa on hyvin paljon köyhiä koska päättäjämme eivät osaa tehdä kuin itselleen ja omille lapsilleen rahaa, sinulla on erittäin paljon samanlaisessa tilanteessa olevia ihmisiä, joilla ei ole rahaa välillä edes ruokaan. Silti he jaksavat jatkaa kunnes taas seuraavat rahat tulee. Kaikki on vain väliaikaista, vielä kaikki muuttuu vähän parempaan kun vaan jaksat jatkaa.

        Raamatussa lukee: Parempi elävä koira kuin kuollut leijona.


      • tällä tiellä ollaan
        niin se on kirjoitti:

        Raamatussa lukee: Parempi elävä koira kuin kuollut leijona.

        Olin silloin ns. "syntinen, köyhä ja kurja" kun itse tulin uskoon ja olen tällä tiellä edelleen.


      • iyuhk

        Mikä kummittelu? Laitapa tieteelliset todisteet kummitelusta.

        Se on myytti, jota ei ole olemassa kuin ihmisten kuvitelmissa.


    • en halunnut syntyä

      ...seuraavat rahat?Ei minulle tule seuraavia rahoja, se on totuus.

      • 0oåoö

        Kerää sitten pulloja niin saat rahaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      277
      3090
    2. 201
      2876
    3. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      70
      2464
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      221
      1936
    5. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      13
      1378
    6. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      42
      1371
    7. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1327
    8. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      24
      1298
    9. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      51
      1267
    10. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      160
      1213
    Aihe