Huono talvi= aivan oikein

Koska tietty lakiehdotus meni läpi perjantaina tämä huono talvi on tälle kansalle aivan oikein.

19

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -s-

      Hyvä naiset ja herrat: Yllä yksi Suomi24:n suurimmista ja kunnioitetuimmista ajattelijoista. Oikea älyn Tonava.

    • fda

      Muualla menee paremmin vaikka vastaavat lait menneet jo aiemmin läpi. Paljon katastrofisempi oli Rooman ensimmäisten kristillisten keisarien homolait joiden seurauksena homoilta poistettiin ihmisarvo.

      • xxxxxx Muualla menee paremmin vaikka vastaavat lait menneet jo aiemmin läpi. Paljon katastrofisempi oli Rooman ensimmäisten kristillisten keisarien homolait joiden seurauksena homoilta poistettiin ihmisarvo xxxxx

        Tämä ns. "tasa-arvoinen" avioliittolaki on rikos ihmisoikeuksia vastaan riistäen ihmisiltä ihmisarvon ja oikeuden seksuaaliseen identiteettiin. Sen seurauksena ihmistä ei enää kunnioiteta miehenä ja naisena, vaan pelkkänä ihmisenä. Näin se häpäisee ihmisen seksuaalisen identiteetin. Se antaa lapsille vääristyneen kuvan ihmisyydestä ja kasvattaa lapsista seksuaalisesti kieroutuneita kansalaisia, joiden seuraukset eivät vielä välttämättä näy niissä maissa, jossa tämä laki on jo ollut voimassa.

        Jos joku kuvittelee, että uuden lain perusteella samaa sukupuolta olevat saavat nyt solmia avioliiton keskenään, he erehtyvät perusteellisesti. Uudesta avioliittolaista huolimatta, he ovat yhä edelleen samaa sukupuolta, eivätkä siten ole oikeutettuja menemään naimisiin, eivätkä edes asumaan yhdessä seksuaalisessa suhteessa.

        Jumalan säätämys avioliitosta on yhä edelleen voimassa. Hän ei ole tehnyt siihen mitään muutoksia. Sen mukaan avioliitto on tästä eteenpäinkin vain ja ainoastaan miehen ja naisen välinen elinikäinen liitto.

        Kaikki Jumalan säätämän avioliiton ulkopuoliset sukupuolisuhteet ovat haureutta, syntiä, aviorikoksia ja kiellettyjä, kuten ennenkin. Näihin synteihin kuuluvat myös homoseksuaaliset suhteet kaikilla tasoilla.


      • jiijäätee
        Jaakob kirjoitti:

        xxxxxx Muualla menee paremmin vaikka vastaavat lait menneet jo aiemmin läpi. Paljon katastrofisempi oli Rooman ensimmäisten kristillisten keisarien homolait joiden seurauksena homoilta poistettiin ihmisarvo xxxxx

        Tämä ns. "tasa-arvoinen" avioliittolaki on rikos ihmisoikeuksia vastaan riistäen ihmisiltä ihmisarvon ja oikeuden seksuaaliseen identiteettiin. Sen seurauksena ihmistä ei enää kunnioiteta miehenä ja naisena, vaan pelkkänä ihmisenä. Näin se häpäisee ihmisen seksuaalisen identiteetin. Se antaa lapsille vääristyneen kuvan ihmisyydestä ja kasvattaa lapsista seksuaalisesti kieroutuneita kansalaisia, joiden seuraukset eivät vielä välttämättä näy niissä maissa, jossa tämä laki on jo ollut voimassa.

        Jos joku kuvittelee, että uuden lain perusteella samaa sukupuolta olevat saavat nyt solmia avioliiton keskenään, he erehtyvät perusteellisesti. Uudesta avioliittolaista huolimatta, he ovat yhä edelleen samaa sukupuolta, eivätkä siten ole oikeutettuja menemään naimisiin, eivätkä edes asumaan yhdessä seksuaalisessa suhteessa.

        Jumalan säätämys avioliitosta on yhä edelleen voimassa. Hän ei ole tehnyt siihen mitään muutoksia. Sen mukaan avioliitto on tästä eteenpäinkin vain ja ainoastaan miehen ja naisen välinen elinikäinen liitto.

        Kaikki Jumalan säätämän avioliiton ulkopuoliset sukupuolisuhteet ovat haureutta, syntiä, aviorikoksia ja kiellettyjä, kuten ennenkin. Näihin synteihin kuuluvat myös homoseksuaaliset suhteet kaikilla tasoilla.

        Onneksi meidän ei tarvitse välittää olemattomista jumalista tai sinun ahtaita näkemyksiä. Jättäisit tälläisten asioiden hoitamisen sellaisille ihmisille, joilla on vielä jalat maassa ja järki käytössä.


      • Niistä ensimmäisten ns.kristittyjen keisarien homolaeista katolinen kirkko nyt on Rooman imperiumin jatke.
        Ja 2 vääryyttä ei ole= 1 oikein.


    • avioliitto nro1

      Mikäli laki toteutuisi, se merkitsisi sitä, että maassamme olisi avioliitto ja homoliitto, jota lain mukaan on pakko kutsua avioliitoksi. Näin se menee oikeesti.

    • Loukkaantuuko tuosta laista kuvitteellinen jumalasi, vaiko sinä itse?

      • Ei sillä Jumalaa pystytä loukkaamaan, minua kyllä vähän jurppii.


      • L.J.H kirjoitti:

        Ei sillä Jumalaa pystytä loukkaamaan, minua kyllä vähän jurppii.

        Sellaista demokratia on enemmistö päättää. Onko demokratia paras hallintomalli - kuka sen tietää - mutta tällä hetkellä se on toimivin ja avoin.


      • -s-
        L.J.H kirjoitti:

        Ei sillä Jumalaa pystytä loukkaamaan, minua kyllä vähän jurppii.

        Vähän vain? Eihän tuo mitään. Pitkin Suomi24:sta aatetoverisi ovat raivosta tikahtumaisillaan. Hauskaa seurattavaa.


      • -s- kirjoitti:

        Vähän vain? Eihän tuo mitään. Pitkin Suomi24:sta aatetoverisi ovat raivosta tikahtumaisillaan. Hauskaa seurattavaa.

        No olin minä jonkin verran vihainen muutamina päivinä.


      • -s- kirjoitti:

        Vähän vain? Eihän tuo mitään. Pitkin Suomi24:sta aatetoverisi ovat raivosta tikahtumaisillaan. Hauskaa seurattavaa.

        Tosin kaikki eivät ole minun ns.aatetovereita. Osa vain juntteja


    • -s-

      Sinun syysihän se on että meni läpi. Et osannut rukoilla tarpeeksi vakuuttavasti.

    • Yrittääkö aloittaja esittää että lämmin talvi olisi jotenkin huono asia? Eihän todellisuudessa lumesta, jäästä ja pakkasista ole kuin haittaa. Eikö se kuitenkin kunnon superpakkaset olisi enemmänkin oikeasti rangaistus jos sellainen olisi tarpeen?

      • On lunta kivempi kattella. Kuin samaa viherharmaata maisemaa se kuuluu talveen ja erityisesti jouluun.
        Kyllä on huono asia lämmin talvi tosin superpakkaset eivät ole hyvä myöskään.

        Adressiin nimensä laittaneet tulevat katumaan tulevat ihan masentumaan, tai sitten ei mene ja tiedä.


      • Ja sitten mitä nyt tulee Ruotsille tai Ruotsista vinoilusta kun meillä on tollainen laki. Onko ruotsalaisvitseissä enää pohjaa.


      • L.J.H kirjoitti:

        On lunta kivempi kattella. Kuin samaa viherharmaata maisemaa se kuuluu talveen ja erityisesti jouluun.
        Kyllä on huono asia lämmin talvi tosin superpakkaset eivät ole hyvä myöskään.

        Adressiin nimensä laittaneet tulevat katumaan tulevat ihan masentumaan, tai sitten ei mene ja tiedä.

        Niin kyllä varmasti olisi lunta tullut jos olisi äänestetty toisin LOL


    • Lapissa esim. on jo

      Aloittajan ajatuksesta poksahtaa päähän välittömästi: pitääköhän hän itseään järkipäisenä ihmisenä?

    • Mielestäni on myös oikein Brasilialle että jalkapallon mm-kisoissa tuli kahdessa viimeisessä pelissä kunnon tappiot, ja Espanjalle että putosi avauskierroksella koska niillä on tuollainen laki.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      80
      1605
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      70
      1288
    3. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      106
      1218
    4. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      178
      1018
    5. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      55
      994
    6. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      148
      988
    7. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      32
      872
    8. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      59
      834
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      61
      816
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      94
      774
    Aihe