ylläpitää erovirran jatkuvuutta tehokkaasti:
http://www.ksml.fi/mielipide/mielipidekirjoitukset/pride-paraati-on-myos-provokaatio/875969
Asmo Maanselkä
6
354
Vastaukset
- lisää tuota
Joo lisää vaan tuollaisia, niin kirkon ovet käy jatkossakin ja väki lähtee.
Tuohan oli aikalailla sama viesti, mitä Päivi Räsänenkin lähetti. Päivi teki sen toki poliittisemmin sanankääntein, mutta periaatteessa viesti oli sama.
Kristillisdemokraattien Asmo Maanselkä kirjoitti:
"Pride-paraati on myös provokaatio perinteisiä arvoja vastaan. Provosoimalla yleensä halutaan sitä, että eri näkemystä edustavat provosoituvat.
Kysymyksen ytimessä on valtaväestön kokemus siitä, sopeutuuko vähemmistö yhteiskunnan arvoihin tai niiden kunnioittamiseen."
Armo mokaa siinä(kin), kun hän kuvittelee, että pride-juttu olisi vain marginaalin asia. Sehän on enemmistön asia, kuten gallupeissa ja eduskunnassakin juuri näimme.
Itse asiassa Asmo perustelee sitä, miksi Asmoa ja muita krisseleitä saisi vaatia pitämään turpansa kiinni.
Kristinuskoiseen marginaaliin itse kuuluva Asmo kun sanoo, että:
"Rauhallinen rinnakkaiselo on mahdollista saavuttaa vain siten että marginaali ei vaadi omia arvojaan koko yhteisön arvojen perustaksi."
Hah hah haa! Noudattaisi tuokin typerys ensin itse omia "neuvojaan".- keppana=keskikalija
Eihän tuo ole kun 4 vuotta vanha juttu...
Asmo on muuten aivan loistotyyppi! Oli intissä samaan aikaan herra kokelaana- Onko niin, että
Asko olisi jo aikuistunut?
- Asmo on miehennimi?
Onko Asmo jotenkin kehittynyt noista vuosisita?
- Ei ole ei
Ei Asmo mikään maanvaiva ole...Asmo rules
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941753
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581169Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181168- 951028
- 62823
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36801Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6744- 46706
En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42680Mitä saat naiselta mies kun
Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p113676