ylläpitää erovirran jatkuvuutta tehokkaasti:
http://www.ksml.fi/mielipide/mielipidekirjoitukset/pride-paraati-on-myos-provokaatio/875969
Asmo Maanselkä
6
230
Vastaukset
- lisää tuota
Joo lisää vaan tuollaisia, niin kirkon ovet käy jatkossakin ja väki lähtee.
Tuohan oli aikalailla sama viesti, mitä Päivi Räsänenkin lähetti. Päivi teki sen toki poliittisemmin sanankääntein, mutta periaatteessa viesti oli sama.
Kristillisdemokraattien Asmo Maanselkä kirjoitti:
"Pride-paraati on myös provokaatio perinteisiä arvoja vastaan. Provosoimalla yleensä halutaan sitä, että eri näkemystä edustavat provosoituvat.
Kysymyksen ytimessä on valtaväestön kokemus siitä, sopeutuuko vähemmistö yhteiskunnan arvoihin tai niiden kunnioittamiseen."
Armo mokaa siinä(kin), kun hän kuvittelee, että pride-juttu olisi vain marginaalin asia. Sehän on enemmistön asia, kuten gallupeissa ja eduskunnassakin juuri näimme.
Itse asiassa Asmo perustelee sitä, miksi Asmoa ja muita krisseleitä saisi vaatia pitämään turpansa kiinni.
Kristinuskoiseen marginaaliin itse kuuluva Asmo kun sanoo, että:
"Rauhallinen rinnakkaiselo on mahdollista saavuttaa vain siten että marginaali ei vaadi omia arvojaan koko yhteisön arvojen perustaksi."
Hah hah haa! Noudattaisi tuokin typerys ensin itse omia "neuvojaan".- keppana=keskikalija
Eihän tuo ole kun 4 vuotta vanha juttu...
Asmo on muuten aivan loistotyyppi! Oli intissä samaan aikaan herra kokelaana- Onko niin, että
Asko olisi jo aikuistunut?
- Asmo on miehennimi?
Onko Asmo jotenkin kehittynyt noista vuosisita?
- Ei ole ei
Ei Asmo mikään maanvaiva ole...Asmo rules
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .553045Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472871Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242659Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3461737- 711084
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101061Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193937- 44799
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101792Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26790