Arkkipiispasta tehtiin kantelu tuomiokapituleihin - "voiko hän jatkaa?
Ei voi tai kirkko hyväksyy homoliitot
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2014120118883744_uu.shtml
Arkkipiispasta tehtiin kantelu tuomiokapituleihin - "voiko hän j
6
99
Vastaukset
- vajakki mikä vajakki
Nissisen vajakkia tuntuu kovasti kiinnostavan sellaisen järjestön asiat mihin hän ei itse kuulu? Mikset keskity Arto imeen dikkiä siellä lutkusäätiän miesillois? :D
- huomio sivusta
nimimerkki vajakki------, oletko sinä todellinen järjenvalo vai katkera taapertaja, vailla päämäärää.
Olen elämässäni rakentanut muutaman talon ja siinä on tärkeä, että noudattaa piirustuksia ja kun oli parhaillaan kymmenkunta kaveria töissä niin odotin, että he tekevät työn piirustusten mukaan.
Jumala kutsuu ihmisiä yhteyteensä matkalle kohden iankaikkista elämää ja antaa matkalle Raamatun Sanan, piirustukset miten matka tulee tehdä ja odottaa, että niitä noudatetaan ja jos näin ei tehdä niin sitten tien päässä on hel-vetti.
Arkkipiispa on luterilaisen kirkon korkein virkamies ja esikuva ja kun nyt arkkipiispa on ryhtynyt saa-tanan puhemieheksi puolustamaan Jumalan luonnonvastaista, Jumalan Sanan vastaista homoa, on oikeutettu kysyä, että onko virassa jumalaton, koulutettu virkamies, vai onko kirkko luopunut täydellisesti Jumalan Sanan totuudesta. - Näkisin näin, että
huomio sivusta kirjoitti:
nimimerkki vajakki------, oletko sinä todellinen järjenvalo vai katkera taapertaja, vailla päämäärää.
Olen elämässäni rakentanut muutaman talon ja siinä on tärkeä, että noudattaa piirustuksia ja kun oli parhaillaan kymmenkunta kaveria töissä niin odotin, että he tekevät työn piirustusten mukaan.
Jumala kutsuu ihmisiä yhteyteensä matkalle kohden iankaikkista elämää ja antaa matkalle Raamatun Sanan, piirustukset miten matka tulee tehdä ja odottaa, että niitä noudatetaan ja jos näin ei tehdä niin sitten tien päässä on hel-vetti.
Arkkipiispa on luterilaisen kirkon korkein virkamies ja esikuva ja kun nyt arkkipiispa on ryhtynyt saa-tanan puhemieheksi puolustamaan Jumalan luonnonvastaista, Jumalan Sanan vastaista homoa, on oikeutettu kysyä, että onko virassa jumalaton, koulutettu virkamies, vai onko kirkko luopunut täydellisesti Jumalan Sanan totuudesta.kirkkolaitos on maallistunut.
huomio sivusta kirjoitti:
Arkkipiispa on luterilaisen kirkon korkein virkamies ja esikuva ja kun nyt arkkipiispa on ryhtynyt saa-tanan puhemieheksi puolustamaan Jumalan luonnonvastaista, Jumalan Sanan vastaista homoa, on oikeutettu kysyä, että onko virassa jumalaton, koulutettu virkamies, vai onko kirkko luopunut täydellisesti Jumalan Sanan totuudesta.Puhut järkeä nimim. huomio sivusta
- jhgfdsdertyuio
Homma jatkuu kirkossa samaan malliin kuin ennenkin, jos ihmiset ei tee tarpeeksi asian hyväksi. Kirkosta ero on ainoa millä voitte vaikuttaa asiaan ratkaisevasti, ei mikään muu.
Kirkot jatkaa ympäri pyöreitä ja kauniita selityksiä ja luottavat siihen että tilanne tasaantuu ajan kanssa ja tällä tavalla ihmiset hyväksyvät kirkon menettelyt.
Samalainen äläkkä oli silloin kun ensimmäinen nainen valittiin papiksi, nyt se asia on jo normaali juttu.....että kyllä kirkot osaa manipuloida ihmisiä.
Näin tulee nytkin käymään tässä tasa-arvoisessa avioliitto laissa, ei riittävä määrä ihmisiä välitä asiasta, jolla voitaisiin vaikuttaa asiaan.
Kyllä uskominen jää yksilö tasolle, ilman kunnollista seurakuntaa??????????????
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 175610
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus03841Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2252819- 412515
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella432211Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon332146Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731727Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme141548- 381410
- 1681327