Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Joulukalterisatu 2

Tonttu Jouluinen

Toinen luukku

Tällä sadulla ei ole mitään tekemistä totuuden,henkilöiden tai sattumien kanssa

Arhipalla ja Öölillä oli yhteinen salaisuus. He keräävät moraalittomien tietoja
ja levittelevät niin ystäväpiireissään. Kumpikin haluaisi olla kukkona tunkiolla ja
Öölillä on ongelmana se, että häneltä ovat kirjoitusvaihtoehdot suljettu voudiin ja
kirjekerhon toimesta, joten hänellä on suuri tarve kirjoitetella Arhipan kirjekerhossa,
jossa kuitenkaan ei ole montakaan jäsentä. Arhipasta on vain hauskaa lisätä kirje-
kerhoonsa uusia jäseniä muiden tietämättä.

Satu jatkuu

Arhippa haaveilee pääsystä suureen taloon, jossa talossa työskentelevät huovit niin
iloisesti kilkuttavat vyöllään olevia avaimia ovia aukaistessaan.

3

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uuyyttrrer

      Tuleeko tänään kolmas osa

    • Sivujuonteena tässä

      joulusadussa:
      Arhippa lähtee ajamaan Nissanilla Selloon, mutta on n. 4 promillen humalassa.
      Arhippa ottaa kyytiin kaverinsa Öölin joka menettää henkensä kun Arhippa ajaa humalassa metsään. Nissan menee lunastukseen. (Arhippa vetää tumppuunsa)

      Itse asiasta kuultuna ja vastaajana oikeudessa Arhippa kertoo mm. seuraavaa:
      "olin vain kaverille kuskina - sen omaa syytä et se kuoli. Sen on pitäny tietää et mä ajan autoo vaan kännissä" (todistelunsa aikana Arhippa sudittaa lapaansa)
      "Lisäks se et mä oon fas-lapsi, mä oon kans psykoottinen pedari, eikä mua pitäs tuomita mistään vaan sossun pitäis antaa mulle lisää rahaa" (Arhippa runkkaa)

    • Iltasatu

      Tää on kiva!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2267
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2083
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1698
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1516
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1510
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1407
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1374
    8. 52
      1268
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1196
    Aihe