Joulukalterisatu 2

Tonttu Jouluinen

Toinen luukku

Tällä sadulla ei ole mitään tekemistä totuuden,henkilöiden tai sattumien kanssa

Arhipalla ja Öölillä oli yhteinen salaisuus. He keräävät moraalittomien tietoja
ja levittelevät niin ystäväpiireissään. Kumpikin haluaisi olla kukkona tunkiolla ja
Öölillä on ongelmana se, että häneltä ovat kirjoitusvaihtoehdot suljettu voudiin ja
kirjekerhon toimesta, joten hänellä on suuri tarve kirjoitetella Arhipan kirjekerhossa,
jossa kuitenkaan ei ole montakaan jäsentä. Arhipasta on vain hauskaa lisätä kirje-
kerhoonsa uusia jäseniä muiden tietämättä.

Satu jatkuu

Arhippa haaveilee pääsystä suureen taloon, jossa talossa työskentelevät huovit niin
iloisesti kilkuttavat vyöllään olevia avaimia ovia aukaistessaan.

3

76

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • uuyyttrrer

Tuleeko tänään kolmas osa

• Sivujuonteena tässä

joulusadussa:
      Arhippa lähtee ajamaan Nissanilla Selloon, mutta on n. 4 promillen humalassa.
      Arhippa ottaa kyytiin kaverinsa Öölin joka menettää henkensä kun Arhippa ajaa humalassa metsään. Nissan menee lunastukseen. (Arhippa vetää tumppuunsa)

Itse asiasta kuultuna ja vastaajana oikeudessa Arhippa kertoo mm. seuraavaa:
      "olin vain kaverille kuskina - sen omaa syytä et se kuoli. Sen on pitäny tietää et mä ajan autoo vaan kännissä" (todistelunsa aikana Arhippa sudittaa lapaansa)
      "Lisäks se et mä oon fas-lapsi, mä oon kans psykoottinen pedari, eikä mua pitäs tuomita mistään vaan sossun pitäis antaa mulle lisää rahaa" (Arhippa runkkaa)

• Iltasatu

Tää on kiva!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymys muille miehille

Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss
      Ikävä
      140
      7771
    2. Kaipaisin nyt kosketusta

jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.
      Ikävä
      30
      3027
    3. Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa

Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole
      Maailman menoa
      344
      1957
    4. Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia

Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942
      Maailman menoa
      276
      1604
    5. Kerrostaloihin ilmalämpöpumput

Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih
      Sinkut
      133
      1407
    6. Sokea "ystävälle"

Oletko oikeasti noin sokea?
      Ikävä
      100
      1199
    7. En ymmärrä käytöstäsi

Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek
      Ikävä
      137
      1112
    8. Persaukinen puolankalainen kävi kerjäämässä paitaa

Ja lippistä. Nauratti suuresti kun katsoin. Kukahan mahtanee olla? Voipi katsoa täältä jutun. https://www.youtube.com
      Puolanka
      19
      1046
    9. Kirkonkylän puliveivarit

Hieman pistää silmään nuo puliukot ja akat kirkonkylän penkeillä ja S-marketin kulmilla. Tarttis varmaan tehdä asialle j
      Karstula
      21
      1002
    10. Kiitoksia kaikille epäasiallisesta sisällöstä liputtaneille

Se ylimielisyys ja epäasiallisen julkaisun jakaminen ei sitten kantanut.
      Tuusniemi
      82
      961
    Aihe