Uusi trilogia, uudet fanit

JarJarAbrams

Nykyinen Star Wars fanikunta on jakautunut kolmeen eri porukkaan. Original trilogian puolustajiin, prequel trilogian puolustajiin ja kummankin trilogian fanittajiin.

Tuoko Disneyn uusi trilogia aivan uuden faniporukan taistelutantereelle? Voin jo kuvitella argumentteja, joilla Disney fanit haukkuvat original ja prequel trilogiaa.

Original trilogia: "Hyi kuinka vanhanaikainen. Surkeat lasermiekka taistelut."

Prequel trilogia: "Hyi kuinka vanhentuneet CGI tehosteet. Surkeaa näyttelyä."

Voi tulla aika mielenkiintoiset keskustelut, kun kolmen eri trilogian fanit taistelevat keskenään ja kovimmat SW fanit yrittävät tulla rauhoittelemaan tilannetta perustelemalla, että kaikki kolme trilogiaa ovat yhtä hyviä.

5

271

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Xizor
    • Veteranfan

Näinhän siinä tulee käymään.

Itse olen ollut tyytyväinen kaikkiin Star Wars filmatisointeihin,johon kuuluu myös Clone Wars animaatiosarja.

Disney trilogia tulee jakamaan mielipiteitä puolesta ja vastaan.
      Tulevat spin-off elokuvat,jotka keskittyvät enemmän EU tarinoihin jakavat mielipiteitä moneen suuntaan.

Mutta pääasia että tarina tulee jatkumaan.
      Emme tiedä vielä miten EU kirjojen tarinat tullaan käsittelemään filmatisoiduissa tarinoissa???
      Rebels animaatiosarja kasvattaa EU maailmaa entisestään.

• Korriban_Overlord_88

Olen itse fanityyppien 3 ja 4 sekoitus enimmäkseen. :)

Järjestykseni on: EU, Original ja Prequel Trilogy, Clone Wars-elokuva ja sarja.

Star Wars-saaga tulee jatkumaan, ja olen moneltakin foorumilta ja FB-ryhmältä lukenut että jos uusia "Legends" (Itse sanon sitä vain EU:ksi)-tarinoita ei Del Rey:n tai Marvelin toimesta julkaista niin suunnitelma B on kirjoittaa niitä itse suunnitellusti, vaikka sitten ilman Star Wars-lisenssiä. Nimi "Star Wars" ei merkitse enää mitään paperilla disney-kauppojen jälkeen. Itse ostan heti kyseisen teoksen jos joku sen kirjoittaa, kun minäkin haluan saagan jatkuvan.

Ja totuus nyt vain on tämä:

http://i.imgur.com/BNdyINA.jpg

• TheAppleKings

Expanded universe on siis aivan syvältä? :D

• Korriban_Overlord_88

Osittain onkin mutta pääosin ei.

Uusia Disney-EU tarinoita en aio lukea ja "episodi VII:n" saatan katsoa joko piraattina tai kun tulee telkkarista ja parempi kai olla kaatokännissä silloin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      59
      1190
    2. Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle

Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust
      Kotimaiset julkkisjuorut
      57
      1118
    3. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      116
      1054
    4. Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi

Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,
      Suomalaiset julkkikset
      7
      960
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle?

Jos joskus kohtaatte?
      Ikävä
      96
      940
    6. Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?

Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.
      Vain elämää
      5
      775
    7. Sinulle jota kaipaan!

Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista
      Ikävä
      27
      731
    8. Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?

Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it
      Sinkut
      192
      686
    9. Jos oltais joskus samoissa bileissä

Niin lähdettäiskö yhdessä ”jatkoille?”
      Ikävä
      71
      659
    10. Ehkä taidat

Luovuttaa.
      Ikävä
      73