klamydia

tauti

En kestä, jos taas mulla klamydia. Likkakaverit panee paljon enemmän miehiä ku mä ja taas näyttäs et oon menny panee miestä jolla klamydia. Vittu en kestä elämä on epäreiluu ,ei aina mulle paskaa niskaan. Pakko varmaan ruveta elämaan ilman munaa.

8

146

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kumi & järki käyttöö

      Jospa vaan opettelisit käyttämään kumia, etkä uskoisi niitä selittelyitä miten niillä jätkillä ei muka ole ikinä ollut mitään....

    • stypidd

      Sä oikeasti uskot, että kavereillasi ei ole ollut tauteja? Ne eivät vain kerro tai heillä on kondylooma tai herpes oireettomana. Kuten itsekin huomasit, yleensä ekasta panosta ilman kondomia saa taudin, koska ei sitä ehkäisyä muidenkaan kanssa ole käytetty.

      • tauti

        En kyllä usko ,että valehtelevat koska puhumme kaikesta. Ollaan yhteydessä ihmetelty tätä. Jos nyt tulee positiivinen tulos menee kyllä pitkään et haarat taas aukes. Ja ei tosiaan ilman kumii.


      • Näin se vaan menee
        tauti kirjoitti:

        En kyllä usko ,että valehtelevat koska puhumme kaikesta. Ollaan yhteydessä ihmetelty tätä. Jos nyt tulee positiivinen tulos menee kyllä pitkään et haarat taas aukes. Ja ei tosiaan ilman kumii.

        Kuka hullu oikeesti edes antaa nykyään paljaalla? Jätkäthän sitä on aina vailla ja on aina olleet ja varmana tulee aina olemaan ja kyllähän niillä aina selityksiä riittää, miten ei ole ikinä ollut mitään jne. Lehmätkin lentää, helkkaristako ne voi tietää olevansa 100% varmuudella taudittomia, jos ja kun eivät ole eläissään käyneet edes missään testeissä?! Toisekseen ne selittää jokaiselle muijalle samat selitykset, osa antaa paljaalla, osa ei ja ymmärrettävästi ne paljaalla antavat on antaneet muillekin paljaalla - tadaa, siinäpä se tauti taas kulkee kukasta kukkaan! Jos jätkälle ei kumin käyttö passaa, niin passita kotiin kädelle, luultavasti siinä vaiheessa se kortsukin alkaa kiinnostaa!


      • tauti
        Näin se vaan menee kirjoitti:

        Kuka hullu oikeesti edes antaa nykyään paljaalla? Jätkäthän sitä on aina vailla ja on aina olleet ja varmana tulee aina olemaan ja kyllähän niillä aina selityksiä riittää, miten ei ole ikinä ollut mitään jne. Lehmätkin lentää, helkkaristako ne voi tietää olevansa 100% varmuudella taudittomia, jos ja kun eivät ole eläissään käyneet edes missään testeissä?! Toisekseen ne selittää jokaiselle muijalle samat selitykset, osa antaa paljaalla, osa ei ja ymmärrettävästi ne paljaalla antavat on antaneet muillekin paljaalla - tadaa, siinäpä se tauti taas kulkee kukasta kukkaan! Jos jätkälle ei kumin käyttö passaa, niin passita kotiin kädelle, luultavasti siinä vaiheessa se kortsukin alkaa kiinnostaa!

        Lekuri soitti tulokset Eiii tautii jessss. Kohtu .pissa tulehdus. Olen very happy. Juu ja paljaalla en anna enää.


      • tauti
        Näin se vaan menee kirjoitti:

        Kuka hullu oikeesti edes antaa nykyään paljaalla? Jätkäthän sitä on aina vailla ja on aina olleet ja varmana tulee aina olemaan ja kyllähän niillä aina selityksiä riittää, miten ei ole ikinä ollut mitään jne. Lehmätkin lentää, helkkaristako ne voi tietää olevansa 100% varmuudella taudittomia, jos ja kun eivät ole eläissään käyneet edes missään testeissä?! Toisekseen ne selittää jokaiselle muijalle samat selitykset, osa antaa paljaalla, osa ei ja ymmärrettävästi ne paljaalla antavat on antaneet muillekin paljaalla - tadaa, siinäpä se tauti taas kulkee kukasta kukkaan! Jos jätkälle ei kumin käyttö passaa, niin passita kotiin kädelle, luultavasti siinä vaiheessa se kortsukin alkaa kiinnostaa!

        Lekuri soitti tulokset Eiii tautii jessss. Kohtu .pissa tulehdus. Olen very happy. Juu ja paljaalla en anna enää.


      • Ajatteles vähän
        tauti kirjoitti:

        Lekuri soitti tulokset Eiii tautii jessss. Kohtu .pissa tulehdus. Olen very happy. Juu ja paljaalla en anna enää.

        Naisille tulee myös pissatulehduksia ja hiivaa & muuta jännää, jos ja kun sitä tavaraa kovin auliisti paljaalla jakelee.. ikinä et voi tietää missä se tyyppi on kaluaan hetki istten uittanut!


      • tauti
        Ajatteles vähän kirjoitti:

        Naisille tulee myös pissatulehduksia ja hiivaa & muuta jännää, jos ja kun sitä tavaraa kovin auliisti paljaalla jakelee.. ikinä et voi tietää missä se tyyppi on kaluaan hetki istten uittanut!

        Juu oon kyllä nyt ottanut opiksi. Aion kyllä vaatia kumia. Ja voin kyllä sanoa ,ettei tämä tulehduskaan kivalta tunnu.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      54
      3683
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      166
      2297
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2009
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      139
      1884
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      398
      1306
    6. 80
      1215
    7. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1135
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      135
      1104
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1030
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      74
      980
    Aihe