se on PARAS,PARAAASSS
EEVA-LEENA on PARAAAS!!!!!
7
1145
Vastaukset
- Eeva-Leena
Kiitos, että jollekkin edes kelpaan! :)
- tuija
sorry.. mut luuletko tosiaan että eeva-leenalla olis aikaa tulla tänne? nimittäin tunnen jacksonin niin sillä ei ole edes aikaa tavata kavereita
- mikhael jakson
tuija kirjoitti:
sorry.. mut luuletko tosiaan että eeva-leenalla olis aikaa tulla tänne? nimittäin tunnen jacksonin niin sillä ei ole edes aikaa tavata kavereita
mie taian olla parhain ainaki miul on nuorimmat poik fannit!!!!
- Mirella
tuija kirjoitti:
No on Jacksonilla kyllä mua ollu aikaa tavata... ;)
- jepulis
Mirella kirjoitti:
mikäs päivä oot nähnyt sen?=)
- teinixgirl
Mirella kirjoitti:
toivon tosiaan ettei jackson oo niin typerä että haaskais aikaa johonkin muijaan joka tulis sitä jonnekkin KESKUSTELUPALSTALLE levittelemään.. ja tuskinpa onkaan eli sä oot vaan naurettava..
- joops
teinixgirl kirjoitti:
toivon tosiaan ettei jackson oo niin typerä että haaskais aikaa johonkin muijaan joka tulis sitä jonnekkin KESKUSTELUPALSTALLE levittelemään.. ja tuskinpa onkaan eli sä oot vaan naurettava..
Eeva-Leena on vaan niin paras. Tiätty muutkin on hyviä. En mie nää ainakkaan mittään bimboutta tjtn!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 646227
- 635629
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1284565- 573899
- 143815
- 323229
- 683009
- 592856
- 702609
- 471960