Ikävöin J miestä niin että sattuu!

Tumma herkkä nainen

Siitä on muutama päivä aikaa kun oltiin yhteydessä. Tällä viikolla taas tavataan. Sen jälkeen ehkä vasta ensi vuonna...Minulla tulee hirveä ikävä! On jo nyt. En tiedä miten kestän...Et tiedä tunteistani, enkä voi niistä kertoa rikkomatta kaikkea mitä meillä on yhdessä ja erikseen. Järjellä ajatellen tuskin tunnet samoin. Tunnen kuitenkin sielunkumppanuuden, lämmön, tukahdetun intohimon, hellyyden, kemian joka solullani. Voiko se todella olla vain yksipuolista kuvitelmaa ja harhaa? Mitä merkitsen sinulle? Olenko vain "yhteistyökumppani"? Jos vain tulisit puolitiehen vastaan uskaltaisin hypätä tuntemattomaan. Voisin sen ehkä viikonloppuna tehdä, jos annat merkin. Muuten unohdan sinut iäksi ja jatkan omaa elämääni.

12

374

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Heiskanen...

Toivottavasti sä et ole R. VERI LENTÄÄ!!!

• Ap.

No en ole. Eli lopetahan se raivoaminen.

• j niminen mies

millä tavalla olitte yhdessä?ja miksi tapaatte vasta ensi vuonna? nyt aluksi kysyisin?

• jiii...

et saa unohtaa! miten tulisin vastaan? miten haluaisit minun osoittavan sen?tunnen samoin kuin sinä,olet enemmän kuin yhteistyökumppani,millätavoin viestittäisin sinulle?

• Tumma herkkä nainen

No hankkiudu kanssani kahden...vaikka opettamaan/näyttämään jotain tai autoosi tms... Sitten tulet vaan lähemmäs, katsot silmiin, kosketat varovasti kättäni, kysyt mitä ajattelen, suutelet...Jos et uskalla niin kirjoita sitten vaikka viesti, jossa kyselet ihan muuten vaan kuulumisia ja sanot vaikka kauniiksi... Enköhän mä tommoisista vinkeistä jo tajua...

• j niminen mies
        Tumma herkkä nainen kirjoitti:

No hankkiudu kanssani kahden...vaikka opettamaan/näyttämään jotain tai autoosi tms... Sitten tulet vaan lähemmäs, katsot silmiin, kosketat varovasti kättäni, kysyt mitä ajattelen, suutelet...Jos et uskalla niin kirjoita sitten vaikka viesti, jossa kyselet ihan muuten vaan kuulumisia ja sanot vaikka kauniiksi... Enköhän mä tommoisista vinkeistä jo tajua...

jos olet se jota kaipaan niin nämä päivät mitkä olet ollut poissa on olleet minulle jo sietämättömiä ja jos nyt lähdet pitkäksi aikaa niin ettei tavata taas niin särjet minun sydämmeni,mul on ollut nyt jo niin kauhea ikävä etten kestäisi sitä enää,sen vaan sanon

• huithapelikehnona

jos tämä tavoittaa sinut ( älä anna hämätä vaikka en käytä lainkaan isoja kirjaimia ) niin toivon sen abbamaisen kohtalomme olevan tulevien vuosien projekti jossa haemme molemmat omat tapamme olla toistemme parhaat kumppanit ja sen sijaan että joudut kerjäämään ymmärrystä itsellesi jostain instansseista niin älä menetä hermojasi, kaikki on korkeimman käres ja muista että minä ymmärrän kokonaisuuden paremmin kuin kukaan joten olet rakkaani

• Tumma herkkä nainen

Tuskin olet hän, mutta tuo abbamainen kohtalo vähän kolahti...mitä sillä oikein tarkoitat?

• j niminen mies
        Tumma herkkä nainen kirjoitti:

Tuskin olet hän, mutta tuo abbamainen kohtalo vähän kolahti...mitä sillä oikein tarkoitat?

millä kirjaimella nimesi alkaa nainen?ja mistäpäin olet?

• Tumma herkkä nainen
        j niminen mies kirjoitti:

millä kirjaimella nimesi alkaa nainen?ja mistäpäin olet?

Olen K:lla alkavasta paikasta, mutta "J -niminen mies" Tuskin on minulle, koska kaivattuni saa minuun yhteyden kyllä aina kun haluaa, vaikka ei tavattaisi siellä missä tavallisesti. Toivottavasti hän lähestyisi minua pian, että saisin selvyyden asioihin.

• Juttuja.

Vai että tällaista täällä. Tämä tumma n ei ainakaan kaipaile mitään Jiitä eikä todellakaan odottele mitään kehuja tai siirtoja keneltäkään.
      Kovasti joku haluaa antaa ymmärtää puolestani kaikenlaista.

• niin .....

niin? mitä sitten?ja sun pointtis oli?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kerro kiva muisto

Kaivatustasi
      Ikävä
      94
      1753
    2. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      358
      1169
    3. Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"

Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna
      Suomalaiset julkkikset
      18
      1168
    4. Mikä on horoskooppisi?

Entä tiedätkö kaivattusi?
      Ikävä
      94
      1019
    5. Onks se väärin jos

Tutustuttaisiin edes vähän enemmän?
      Ikävä
      62
      823
    6. Vanhemmalle naiselle

Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam
      Ikävä
      35
      797
    7. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      734
    8. Mitä meidän välillä

Tulee tapahtumaan? Sinusta paljon kiinni
      Ikävä
      46
      706
    9. En vaan ymmärrä

Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla
      Ikävä
      42
      680
    10. Mitä saat naiselta mies kun

Otat ohjat? Saat feminiinistä pehmeyttä, lämpöä ja rauhaa. Kun nainen on tässä moodissa hän auttaa miestä lepäämään ja p
      Ikävä
      113
      676
    Aihe